براي ايفاي نقش مروان بايد از علاقه حضرت علي(ع) چشم پوشي مي‌كردم تا بازي ام به درستي انجام شود.

اصغر همت، بازيگر نقش مروان در سريال امام علي(ع)، در گفتگو به خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: مقام امام علي(ع) نيازي به گفتن من ندارد و آن كلام كه شايسته حضرت علي (ع) است به زبان ها نخواهد آمد.
وي افزود: در سريال امام علي(ع) نقشي را به لحاظ تاريخي بازي كردم كه براي آن مي‌بايست از يك علاقه وافر چشم پوشي مي‌كردم تا ايفاي نقش مروان به درستي انجام شود.
وي اظهار داشت: بازي در اين نقش بسيار سخت بود چون ما با نام مولا علي(ع) هميشه برخاستيم و در اين مجموعه بايد به ايشان پرخاش مي‌كردم و از آنجا كه بازيگري معناي باور را با خود يدك مي‌كشد، اين كار دشوار را انجام دادم.
وي با اشاره به مقام پدر در دين اسلام، تصريح كرد: در همه مكاتب ديني پدر از جايگاه خاص و ويژه اي برخوردار است و من به عنوان فرزند، هيچگاه در مقابل پدرم از حوزه ادب خارج نشدم و اميدوارم نسل امروز به اهميت و جايگاه پدر بيش از پيش پي برد.
همت با اشاره به مقام پدر در طول تاريخ اظهار داشت: اين روزها، نوع احترام به پدران عوض شده و معتقدم نسل امروزي اهميت پدر را آنطور كه شايسته است را درك نمي كند.
وي ابراز داشت: اميدوارم روز پدر، تلنگري براي كساني باشد كه پدران خود را از ياد برده و احترام به آن را به فراموشي سپرده اند.
وي با اشاره به بسياري از هنرمندان اين مجموعه كه به رحمت خداوند رفته اند، خاطرنشان كرد: ياد پدراني را كه در سريال امام علي(ع) حضور داشتند و اكنون در جمع ما نيستند را گرامي مي‌دارم و از خداوند متعال براي آ‌ن ها طلب مغفرت مي‌كنم./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار