معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان گفت: 9 هزار اثر به دبيرخانه جشنواره هنري هنرستان‌هاي فني و حرفه‌اي و كار و دانش كشور در همدان ارسال شد كه آثار در حال بررسي است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، محمود نقوي در حاشيه برگزاري دومين جشنواره هنري هنرستان‌هاي فني و حرفه‌اي و كار دانش كشور در همدان اظهار داشت: با توجه به سابقه خوب استان همدان در برگزاري برنامه‌هاي كشوري، برگزاري اين جشنواره نيز به استان همدان داده شد.
وي ادامه داد: اين جشنواره در سطح هنرجويان هنرستان‌ها و هنرآموزان برگزار مي‌شود كه از اوايل فروردين ماه آثار هنرجويان و هنرآموزان به دفتر دبيرخانه ارسال شده است.
معاون آموزش متوسطه اداره كل آموزش و پرورش استان همدان تصريح كرد: 9 هزار اثر در هفت رشته به دبيرخانه ارسال شده است.
وي ادامه داد: به دليل اينكه امكان حضور فيزيكي تمام افراد در جشنواره همدان نبود تصاوير آثار را ارسال كرده و در اختيار جشنواره قرار دادند تا پس از داوري آثار برتر انتخاب و معرفي شوند.
نقوي عنوان كرد: در مرحله نخست جشنواره، اين آثار توسط چهار داور كشوري ارزيابي مي‌شود كه سه داور از استان‌هاي ديگر و يك داور هم از همدان براي داوري آثار جشنواره انتخاب شدند.
وي خاطرنشان كرد: از ميان آثار رسيده، 10 اثر در طي داوري انتخاب خواهد شد كه از بين اين 10 اثر نيز شش اثر برتر انتخاب و براي ورود به مرحله دوم معرفي مي‌شوند. معاون آموزش متوسطه اداره كل آموزش و پرورش استان همدان افزود: مرحله دوم جشنواره از 18 و 19 تير ماه برگزار مي‌شود كه در مرحله دوم افراد منتخب در جشنواره در استان حضور پيدا مي‌كنند و از آنها به صورت عملي امتحان گرفته خواهد شد.وي تأكيد كرد: رتبه‌هاي برتر از نفرات اول تا سوم بدون كنكور وارد دانشگاه محل زندگي خود مي‌شوند و يكي از اهداف همين جشنواره معرفي افراد برتر و نخبه به جامعه و ايجاد رقابت سالم براي عموم افراد جامعه و شناساندن خروجي رشته‌هاي فني و حرفه‌اي و كار و دانش است.نقوي در پايان سخنانش گفت: نتايج داوري جشنواره در هفته آينده اعلام خواهد شد كه برنامه‌ريزي براي برگزاري مرحله دوم جشنواره شروع خواهد شد./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار