17 میلیون زن آمریکایی در فقر زندگی می کنند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، آمریکا هر سال گزارشی درباره وضع حقوق بشر در کشورهای دیگر ازجمله چین منتشر می کند. امسال هم در گزارش سالانه آمریکا از وضع حقوق بشر در چین انتقاد شده است. چین ضمن بی اساس خواندن این گزارش آمریکا، امسال در اقدامی جالب گزارش خودش را درباره وضع حقوق بشر در آمریکا تهیه و تنظیم کرده است.
این گزارش چین حاوی موارد نقض حقوق بشر در آمریکا است. نوع برخورد پلیس آمریکا با معترضان جنبش تسخیر ، یکی از مصادیق نقض حقوق بشر در آمریکا است و نشان می دهد وضع واقعی به اصطلاح ازادی و دموکراسی در این کشور چگونه است. براساس گزارشهای مرکز سرشماری آمریکا، در سال دو هزار و ده بیش از 17 میلیون زن در آمریکا در فقر روزگار خود را سپری کردند و از این تعداد 7.5 میلیون نفر به شدت فقیر بودند.
میزان فقر زنان امریکا از 13.9درصد در سال 2002 به 14.5 درصد در سال 2010 افزایش یافت. در سال 2010 بیش از 15 میلیون کودک آمریکایی در فقر روزگار سپری می کردند. در فاصله سالهای 2007 تا2010، تعداد کودکان بی خانمان در آمریکا بیش از 30 درصد افزایش یافته است. در حال حاضر بین دو میلیون و 300 هزار تا سه و نیم میلیون نفر در آمریکا بی خانمان هستند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار