آرزو حكيمي دانش آموز قايقران المپيكي تيم ملي آبهاي آرام با بيان اينكه در المپيك لندن حضور خواهد يافت ، افزود: زحمت زيادي براي موفقيتم كشيده‌ام.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  حكيمي بانوي المپيكي قايقراني گفت : من در المپيك حضور خواهم داشت.هر چند از نظر روحي آن گونه نيستم كه عملكرد خيلي خوبي در اين رقابت‌ها داشته باشم.
وي خاطر نشان كرد تمريناتش را با حضور مربي‌اش از روز جمعه در درياچه آزادي آغاز خواهد كرد.
حكيمي درباره دو مسابقه لهستان و آلمان هم گفت: توانستم در مسابقات قهرماني جهان كه در لهستان برگزار شد، در ماده هزار متر به فينال A راه پيدا كنم و به مقام نهمي برسم. همچنين در مسافت پنج كيلومتر هم يازدهم شدم، اما نتوانستم در ماده 200 متر كه ماده المپيكي است و بقيه ماده‌ها به مرحله نيمه نهايي برسم.
بانوي المپيكي قايقراني ايران اضافه كرد: در مسابقات آلمان هم در ماده 1000 متر به فينال A رسيدم و توانستم به رتبه ششمي دست يابم، اما در 200 متر نتيجه‌ چنداني كسب نكردم.
وي با اشاره به اين كه اين مسابقات اولين تجربه برون مرزي او در رده بزرگسالان بود، افزود: به نظر خودم عملكرد بدي نداشتم، اما بايد تلاش بيشتري را تا المپيك داشته باشم تا بتوانم نتيجه‌ مطلوبي در اين رقابت‌ها كسب كنم. /ز
برچسب ها: المپیک ، همدانی ، لندن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار