شاهد تحولات بزرگی در سطح کشور به ویژه در دانشگاه ها بوده ایم به طوری که جوانان خلاق و با استعداد کشور توانستند پیشرفت های بزرگی را برای میهن اسلامی به ارمغان آورند.

دکتر علیرضا رهایی با اشاره به اینکه در سال های قبل از انقلاب اسلامی موارد استراتژیکی همچون هوا و فضا و تحولات نانو تکنولوژی و بیوتکنولوژی در مراکز علمی مطرح نبوده و به عنوان یک ارزش در کشور به شمار نمی رفت به خبرنگار صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران گفت: به برکت انقلاب اسلامی جوانان و پژوهشگران در دانشگاه ها تحولات بزرگی را در سطوح مختلف علمی بوجود آوردند به طوری که با وجود محدودیت ها و تحریم ها از سوی جوامع مختلف هر روز شاهد پیشرفت ها و دستاوردهای  علمی در رشته های مختلف هستیم.

با توجه به پیشرفت های خوبی که در عرصه های مختلف مانند هوا فضا به دست آمده است ایجاد محدودیت و تحریم از سوی جوامع فرصت خوبی را فراهم می کند تا افرادی که در صحنه علم و فناوری فعال هستند توان خود را بیش از پیش نشان داده و به رفع مشکلات موجود بپردازند.

رهایی خاطر نشان كرد: دانشگاه صنعتی امیر کبیر تحولات وسیع و گسترده ای را در عرصه های مختلف علمی آموزشی و فرهنگی و  غیره داشته است که هرگاه اراده کرده توانسته در  عرصه های مختلف علمی وارد شده و پیشرفت های مطلوبی را برای کشور با کوشش تلاش گران این عرصه به ارمغان آورد./عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار