کارشناس فوتبال کشورمان گفت: نبود 5 بازیکن در ترکیب تیم ملی ازبکستان در دیدار ایران دلیل بر پیروزی تیم کشورمان در این دیدار نخواهد بود.

بیژن ذوالفقاری نسب در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در حالی تیم ملی کشورمان مقابل تیم ملی ازبکستان ظاهر خواهد شود که به نوعی جام جهانی برزیل برای ایران از امروز شروع خواهد شد.

سرمربی تیم ملی ایران کارلوس کی روش تا اینجا نتایج خوبی را کسب کرده است جدا از نتایج توانسته سبک جدیدی را در بازی های تیم ملی ایران ایجاد کند که تا قبل از کی روش هیچ مربی نتوانسته بود در فوتبال ایران ایجاد کند نگاه خوب کی روش به بازیکنانی که در اروپا شاغل هستند به اهمیت کار او افزوده است معرفی اشکان دژاگه و امیر نظری 2 بازیکنی که سالها در اروپا بازی کرده و سبک این کشورها را به خوبی می دانند از جهاتی اهمیت سرمربی تیم ملی ایران را بالا برده است.

ذوالفقاری نسب تصریح کرد: از شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان در اردوی ترکیه با خبر هستم و ملی پوشان تمرینات خوبی را زیر نظر سرمربی طی کردند و بازی تیم ملی کشورمان مقابل تیم ملی آلبانی که یک دیدار دوستانه بوده ملاک خوبی برای ایران بود و سرمربی تیم نقاط ضعف و قوت تیم را قبل از دیدار مقابل ازبکستان ترمیم کرده است.

وی در ادامه افزود: نبودن 5 بازیکن تیم ملی ازبکستان مقابل تیم ملی کشورمان دلیل پیروزی تیم ملی ایران نخواهد بود آنها تیم پرقدرتی هستند توانستند در مرحله گروهی تیم ملی ژاپن را شکست دهند و در این دوره هم تیم منسجم و با انگیزه هستند بازیکنان تیم ملی نباید خود را از قبل پیروز بدانند و مقابل تیم ملی ازبکستان با برنامه تر کار کنند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار