به منظور آشنایی شهروندان شیرازی با نحوه و چگونگی اجرای طرح محدوده ترافیک این شهر، حوزه معاونت فرهنگی شهرداری شیراز اقدام به توزیع میدانی بروشورهای اطلاع رسانی در این زمینه کرد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، از شيراز،  به منظور آشنایی بیشتر شهروندان با محدوده طرح ترافیک و قوانین جدید راهنمایی و رانندگی، این حوزه معاونت طی مانوری اقدام به توزیع میدانی بروشورهای مرتبط با این موضوع کرد.

این برنامه به صورت پایلوت از چهارراه 15 خرداد و سینما سعدی شیراز و در راستای دعوت از عموم شهروندان در زمینه بهبود ترافیک در سطح معابر انجام شد.

طرح محدوده ترافیکی شهر شیراز، از زمان اعلام آن تاکنون با اظهار نظرهای بسیاری رو به رو بوده است.

نظر برخی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، مبنی بر اینکه اقشاری از مردم مجوز تردد در این محدوده را داشته باشند، نظر متفاوت رئیس پلیس راهور فارس و مبالغ اعلام شده از جانب سازمان ترافیک شهرداری شیراز به منظور صدور مجوز تردد، موجب شده است تا شهروندان به اجرای این طرح با تردید بنگرند چراکه این ذهنیت به وجود آمده که هدف شهرداری شیراز از اجرای این طرح کسب درآمد پایدار است.

این بحث و گفت‌وگوها و ایجاد ذهنیت در اجرای این طرح موجب شد تا حوزه معاونت فرهنگی شهرداری شیراز در راستای زدودن ابهامات و فرهنگ‌سازی در این زمینه اقدام به توزیع بروشورهای اطلاع رسانی نحوه و چگونگی اجرای این طرح کند./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.