تيم فوتبال چلسي در حال نهائي كردن قرارداد خود با مهاجم تيم فوتبال پورتوست.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاري تري بال فوتبال، چلسي با هالك و تيم فوتبال پورتو بر سر مبلغ 38 ميليون پوند به نتيجه ي نهائي رسيده است.
در اين حال كه اين دو تيم برسر مذاكرات اصلي به نتيجه ي نهائي رسيده اند به نظر نمي رسد كه توقعات فردي هالك از چلسي نيز انجام نشدني باشد در نتيجه مي توان گفت: آنها در مراحل نهائي امضاي قرار دارند و هالك مي تواند دومين قراردادي باشد كه روسن آبراموويچ آنرا در تابستان امسال امضاء كرده است، ادن هازارد با مبلغ 60 ميليون پوند اولين قرارداد مالك روسي اين تيم در اين فصل از نقل و  انتقالات است.
70 ميليون پرداخت شده توسط آبراموويچ خود گوياي اين است كه وي شخصاً تمايل زيادي به جوان گرائي تركيب تيم قهرمان اروپا دارد، اين در حالي است كه وي هنوز برسد انتخاب يك مربي قابل نيز در حال دست و پا زدن است.
هالك براي جايگزين ديه دروگبا به چلسي آورده شده است البته صحبت هائي نيز در زمينه ي اينكه وي در تيم به تورس نيز كمك خواهد كرد و همبازي اصلي وي شود نيز وجود دارد. اين در حالي است كه به مسئولان چلسي قول، كاپيتاني اين فصل را به تورس داده اند.
گزارش ها حاكي از آن است كه چلسي در مراحل اوليه مبلغ 100 ميليون يورو را براي هالك در نظر گرفته بود اما از آنجا كه چلسي به تنها  تيمي تبديل شد كه مشتاق به امضاي قرارداد با هالك بود، شد، پورتو مجبور شد او را به رقمي كمتر و نزديك به 60 ميليون يورو به فورش برساند.
گفتني است كه ركورد اعجاب برانگيز هالك در به ثمر رساندن گل در اين فصل باعث شد كه وي از همان ابتدا مورد توجه چلسي قرار بگيرد.
او در طي دو فصل گذشته در 91 بازي 57 گل به ثمر رسانده است و كارشناسان براين باورند كه وي مي تواند در چلسي بسيار بيشتر از اين پيشرفت كند./با
برچسب ها: چلسی ، فوتبال ، هالک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار