جواندن راجرز در روز معارفه خود اعلام کرد به سمت جدیدش افتخار می کند و به هواداران لیورپول قول می دهد تا قهرمانی لیگ برتر را به این تیم بازگرداند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تری بال فوتبال،‌جلسه معارفه بواندن راجرز روز گذشته در آنفیلد برگزار شد. در طی این مراسم سرمربی قبلی سوانسی سیتی به بازیکنان و هواداران این تیم گفت که تلاش برای دستیابی به قهرمانی لیگ برتر انگلستان در دستور کاری قرار دارد.

راجرز در این رابطه گفت: من می خواهم از اعتقادات پایه ای باشگاه که مبتنی بر نظرم و انضباط دفاع کنم سمت طولانی مدتی به من واگذار شده است و من وظیفه سنگینی بر عهده دارم. تقریبا 20 سال از آخرین عنوان قهرمانی لیورپول گذشته است حالا زمان آن فرا رسیده تا فردی دست به کار شود و عنوان قهرمانی را به تیم بازگرداند.

راجرز همچنین اعتراف کرد از اینکه به این تیم پیوسته است به خود افتخار می کند. این در حالی است که وی مذاکرات اولیه با لیورپول را رد کرده بود اما زمانی که برایش مسجل شد که او اولین انتخاب مسئولان این تیم بوده است، مذاکرات دوباره را پذیرفت و با رفتن از سوانسی موافقت کرد.
او در ادامه گفت: من همیشه گفتم که سوانسی داستنها برای یک تیم تاپ ترک می کنم و باید از آنجا نیز فرد اول باشم و حرف اول را بزنم. زمانی که متوجه شدم اولین انتخاب لیورپول بوده ام بسیار خوشحال شوم و تصمیم گیری برایم آسان شد.

راجرز سی و نه ساله همچنین تمام صحبت ها در ارتباط با اینکه شاید او بسیار جوان باشد یا تجربه اش برای پستی به این بزرگی اندک باشد را کاملا رد کرد.

او گفت: من شاید جوان باشم اما تجربه کافی دارم فوتبالیست فردی هستند که به آنها آموزش دهد و من همراه همین رویه را در زندگی حرفه ای ام پیش گرفتم./با
برچسب ها: راجرز ، لیورپول ، آنفیلد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار