دو نرخی شدن ارز به تولید ضربه وارد کرده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت در همایش تولیدملی،حمایت از کار و سرمایه ایرانی در اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به نامگذاری سال 91 آن را موجب افزایش مسوولیت مسوولان در بخش صنعت و تجارت دانست و گفت:رونق در تولید ملی،ارتقای کیفیت محصولات داخلی و اصلاح الگوی مصرف به ترتیب اقدامات سال جاری است.

محسن صالحی نیا رونق در تولید ملی را براساس مشتری مداری عنوان کرد و اظهار داشت:در حالی که همه فعالیت ها باید از پایه واساس در بازارهای داخلی اجرا شود تسریع در روان سازی و قابل دسترس بودن ازمهم ترین مسایل بازار محسوب می شود.

وی با بیان اینکه 70 درصد مسایل پیش روی صنعت،مساله مالی است افزود:این مسایل مالی در صنایع بانک محور است و اکنون براساس تقاضا و عرضه مدیریت مرتبط چارچوب هایی را طراحی کردند که بانک های عامل و مرکزی تعاملات لازم را با یکدیگر داشته باشند.

معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت به تامین منابع هدفمندی یارانه ها و جبران هزینه ها اشاره کرد و گفت:پیش بینی شده از صندوق توسعه ملی 4/5 میلیارد دلار برای تکمیل ظرفیت ها استفاده شود که در صورت موافقت بانک های عامل اجرایی می شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.