شبکه جهانی سحر برنامه‌های مختلفی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) برای پخش از سیماهای مختلف تدارک دیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه سحر، ویژه برنامه میلاد امام علی علیه السلام از مجموعه مناسبتی «خاندان وحی» ۱۵ خرداد مصادف با میلاد مولای متقیان امام علی (ع) از سیمای آذری پخش خواهد شد. این برنامه ترکیبی به تهیه کنندگی احمدرضا کریمی ۱۵ خرداد به مدت ۴۵ دقیقه به صورت زنده پخش می‌شود و شامل بخش‌هایی همچون گفت‌و‌گوی مجری و کار‌شناس در مورد زندگی نامه حضرت علی (ع)، قرائت شعر و مدیحه سرایی توسط شاعر و مداح می‌ه‌مان، اجرای گروه تواشیح، شجره نامه حضرت علی به صورت تصویر- نوشته، سخنان پیامبر اکرم، امام راحل و مقام معظم رهبری در مورد حضرت علی (ع)، داستان کوتاه از زندگی علی ابن ابیطالب به صورت تصویر- نریشن است.

برنامه «زمزمه‌های آسمانی» به تهیه کنندگی حمیدرضا مرتضوی نیز به همین مناسبت از سیمای اردو پخش می‌شود. این برنامه به مدت ۳۵ دقیقه شامل بخش‌های مصاحبه با کار‌شناس، شعرخوانی، اجرای تواشیح، تصویر- نریشن، تصویر- کپشن آیات قرآن کریم، احادیث و دعا‌ها، قوالی و گزارش مردمی خواهد بود.

سیمای انگلیسی نیز ویژه برنامه ولادت حضرت علی (ع) از سری برنامه «مناسبت‌های مذهبی» به تهیه کنندگی محمد شیخ حائری را برای دوشنبه ۱۵ خرداد به مدت ۱۷ دقیقه در نظر گرفته است. پخش نماهنگ با موضوع ولادت حضرت علی (ع) نیز دیگر برنامه این سیما است.

ویژه برنامه میلاد حضرت علی از مجموعه «مناسبت‌های ملی و مذهبی» به تهیه کنندگی حسین خروجی نیز به مدت ۱۴ دقیقه از سیمای فرانسوی پخش خواهد شد. این برنامه شامل گفت‌و‌گوی مجری با کار‌شناس در مورد زندگی و شخصیت حضرت علی، وله و موسیقی- تصویر خواهد بود. پخش نماهنگی در مورد همین مناسبت نیز دیگر برنامه این سیما خواهد بود./م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار