پيشكسوت فوتبال ايران گفت: محروميت چند بازيكن ازبكستان شانس بزرگي براي تيم ملي ايران است تا در اين بازي موفق شود.

ابراهيم آشتياني پيشكسوت تيم پرسپوليس در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: فيفا چند بازيكن ازبكستان را به دليل تباني در دور قبل محروم كرده و اين مساله شانس بزرگي براي تيم ملي ايران است چون سرمربي ازبكستان هر بازيكن را بخواهد جايگزين نفرات اصلي اش كند، سخت است.
وي افزود: فوتبال ازبكستان در مسابقات باشگاهي هم چيزي نشان نداده و طبيعي است كه در اين ديدار برنده باشيم، البته تيم ملي ايران در بازي آخر دوستانه خود مقابل آلماني يك سري اشكالات داشت و اميدوارم اين مشكلات براي بازي با ازبكستان رفع شده باشد.
او ادامه داد: بچه هاي ما با تجربه هستند و نبايد اينقدر پاس هاي اشتباه بدهند. وقتي هم از جانب حريف پرس مي شويم و تحت فشار قرار مي گيريم، خوب كار نمي كنيم،‌ اگر مقابل ازبسكتان مثل بازي با آلباني كار كنيم، نمي توانيم نتيجه بگيريم اما فوتبال ما جلوتر از ازبكستان است و در حالت طبيعي بايد آنها را ببريم.
بازيكن سابق تيم ملي اظهار داشت: آقاي كي روش اعلام كرده كه ازبكستان از ما بهتر است اما اصلاً اينطور نيست. ايشان اين حرفها را مي زند تا انگيزه بچه هاي ما را بالا ببرد يا انتظارات مردم را پايين بياورد. اين حرف را اصلاً‌ قبول ندارم و اگر از همه ظرفيت هاي خودمان استفاده كنيم، سرآمد فوتبال آسيا هستيم چون استعدادي كه در كشور ما هست، هيچ جاي اين قاره نيست و بچه هاي ما به لحاظ فيزيكي و خلاقيت آسيا بهترين هستند.
آشتياني در پايان گفت: نقطه ضعف ازبكستان اين است كه خلاقيت ندارند و مثل روس هاي قديم بازي مي كنند. شيوه بازي آنها بيشتر ماشيني و فيزيكي است و بازي تركيبي ندارند اما نقطه قوت آنها اين است كه به لحاظ قدرت بدني خيلي خوب هستند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار