پیش بینی شده است که امسال هزاران نفر به تظاهرات علیه نظام سلطنتی انگلیس بپیوندند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تی وی یکی از اعضای کنگره انگلیس جشن های پرهزینه تاجگذاری ملکه را مورد انتقاد قرار داده و گفته است که نظام پادشاهی بریتانیا باید جای خود را به نظامی بدهد که اداره کنندگان آن از سوی مردم  انتخاب شود.

نیک وال، رئیس ولز جمهوری خواه، شاخه ای از کمپین ضد سلطنتی پیش بینی کرده است که هزاران ولزی در تظاهرات ضد سلطنتی در روز یکشنبه حضور پیدا خواهند کرد.

وي گفت: سوال من این است که چرا ما باید شصتمین سالگرد تاج گذاری ملکه را جشن بگیریم؟ ما در قرن 21 زندگی می کنیم و احمقانه است که منتطر بنشینیم تا ملکه بعدی تصادفا به دنیا بیاید. این کارها  دیگر قابل قبول نیست.

به توجه به اينکه  جمهوری خواهان که در سراسر انگلیس برای تظاهرات آماده می شوند، گروه دیگری که سال گذشته در کاردیف شکل گرفت ، قصد پیوستن به این تظاهرات را دارد.  همچنین انتظار می رود امسال افراد بیشتری در تظاهرات ها شرکت کنند.

همچنين بنا بر گزارش تایمز رکورد نیوز و ام. اس.ان- ملکه الیزابت سالانه 50 میلیون دلار برای هر کاری که دلش می خواهد انجام دهد دریافت می کند.  حساب بانکی او حدود نیم میلیارد دلار است. او 10 قصر دارد. البته افرادی هم به او کمک می کنند، چیزی حدود 1200 نفر کارمند تا ملکه عزیز نگران هیچ چیزی نباشد.

هزینه برگزاری این جشن بیش از 1.20  میلیارد  دلار می باشد. براساس يك نظرسنجي جديد مشخص شد:

 هر انگليس 40 پوند همزمان با اين رويداد هزينه كند./

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار