"خنده در باران" با برخورداري از دانش و تجربه لازم در محل يك كمدي سالم، اجتماعي و سرگرم كننده تماشاگر را راضي مي‌كند.

جبار آذين منتقد سينما، در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص فيلم سينمايي "خنده در باران" ساخته داريوش فرهنگ گفت: اين فيلم يازدهمين اثر داريوش فرهنگ در مقام كارگرداني است كه در گونه كمدي ساخته شده است.
وي افزود: داريوش فرهنگ براي ساخت اين فيلم از تعداد كمدين هاي با سابقه در سينما و تلويزيون استفاده كرده كه مخاطب با آنها آشنايي كامل دارد و در اكثر فيلم ها از حضور اين بازيگران استفاده مي شود.
آذين ادامه داد: "خنده در باران" دانش و تجربه لازم را دارد و در محل يك كمدي سالم، اجتماعي و سرگرم كننده تماشاگر را راضي  مي‌كند.
وي تصريح كرد: محتوا و  مضمون فيلم با توجه به اينكه حرف تازه اي براي گفتن ندارد اما به گونه اي است كه براي تماشاگر سرگرم كننده و او را در جاي جاي فيلم مي‌خنداند و جذب فيلم مي‌كند.
آذين در خصوص فيلم نامهاين اثر عنوان كرد: اين فيلم داراي فيلمنامه خوبي است و در مجموع توانسته فضاي ملموسي براي ايجاد ارتباط تماشاگر با قصه ترسيم كند.
وي اظهار داشت: شخصيت پردازي هاي قصه جاي كار بسياري دارد ولي كارگرداني خوب همراه با بازيهاي متوسط و فيلم برداري حرفه اي آن اثري سرگرم كننده و سالم با تماشاگر عرضه كرده است.
آذين با اشاره به اينكه "خنده در باران" امتيازي در كارنامه فيلم سازي داريوش فرهنگ محسوب نمي‌شود؛ بيان كرد: ولي خنده در باران اثري كمدي ،‌سرگرم كننده و امتياز خوب براي فيلمسازاني كه در ژانر كمدي هستند، محسوب مي‌شود./م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار