5 مقاله امین رستم زاده پژوهشگر مرکز خدمات تخصصی حقوق خصوصی و داوری جهاددانشگاهی اذربایجان غربی در طی یک ماه گذشته در همایش ها و کنفرانس های ملی چاپ و ارائه شد.

 به گزارش سرويس صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد اذربایجان غربی، از این تعداد مقاله که همگی انها در همایش ها و کنفراس ملی بودند دو مقاله علمی و تخصصی در کنفرانس ملی اقتصاد که از سوی دانشگاه ارومیه برگزار شد.
 چاپ و هر دو در همایش ارائه گردید واز این تعداد دو مقاله در همایش ملی حقوق بین الملل که از سوی تمامی دانشگاه ها و مراکز علمی و اجرایی استان برگزار شده بود یک مقاله بصورت کامل چاپ و ارائه گردید و یک مقاله فقط بصورت چاپ کامل قبول و مورد داوری قرار گرفته بود و در همایش ملی خلیج فارس نیز چکیده فارسی و انگلیسی مقاله در بخش مقالات منتخب در کتاب مجموعه مقالات این همایش قبول و منتشر گردید.
عنوان مقالات به ترتیب در کنفرانس ملی اقتصاد بررسی نقش تاثیر قوانین و مشوق های اصلی حقوقی در جذب و توسعه سرمایه گذاری خارجی در استان و بررسی نقش امنیت در جذب و توسعه سرمایه گذاری خارجی اذربایجان غربی و نیز در همایش ملی حقوق مقاله جایگاه ملی کردن در قوانین سرمایه گذاری خارجی با مطالعه تطبیقی در قانون ترکیه و ایران بصورت چاپ کامل و ارائه وجانشینی دولتها و مسائل حقوقی دریای خزر در حقوق بین الملل فقط بصورت چاپ کامل و در همایش ملی خلیج فارس چاپ چکیده فارسی و انگلیسی در بخش مقالات منتخب مجموعه مقالات تحت عنوان بررسی نقش پتانسیل های اقتصادی و سرمایه گذاری خارجی مناطق ازاد بر توسعه خلیج فارس از جمله مقالات دیگری است که در طی یک ماه گذشته از این پژوهشگر جهاددانشگاهی از استان آذربایجان غربی در سطح همایشهای ملی ارایه و چاپ شده است.
 چاپ مقاله حقوق و کارافرینی و اتحاد جبری خلاقیت و نواوری در کارافرینی و نیز شناسایی و بررسی ویژگیهای کارآفرینان موفق آذربایجان غربی و... از دیگر مقالات چاپ شده پژوهشگر آذربایجان غربی در نشریات علمی و مجامع ملی می باشد. /عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۱۴ خرداد ۱۳۹۱
انشائ الله به اميد روزي كه ما هم بتوانيم مقاله ارائه بدهيم وچاپ شود
آخرین اخبار