جمعی از معلمان فرزند شهید با ارسال طوماری به وزارت آموزش و پرورش، از زحمات 'محمدرضا حاجی بابایی' وزیر آموزش و پرورش در اداره امور فرهنگیان تقدیر كردند.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در این طومار كه به امضای جمع كثیری از معلمان فرزند شهید رسیده، آمده است:ما معلمان فرزند شهید از كفایت،كاردانی و تلاش خستگی ناپذیر جناب عالی در اداره امور فرهنگیان به ویژه در امر استخدام نیروهای تازه نفس و متخصص كه سال ها از ضروری ترین نیازهای آموزش و پرورش بود و همچنین توجه ویژه نسبت به خانواده های معظم شاهد و ایثارگر سپاسگزاریم.
در این طومار اضافه شده است:ما معلمان فرزند شهید اقدامات شما را گام بزرگی در راستای ارج نهادن به حماسه ایثار شهدا و جانبازان و رشادت های آن ها می دانیم. در بخش دیگری از این طومار آمده است: همگان باید بدانند اندیشه امام راحل(ره) همواره زنده و جاوید و جاده سرخ شهادت همچنان پررهرو بوده و خواهد بود.
این طومار اضافه می كند: لذا ما فرزندان شهید ضمن ارج نهادن به رهنمودهای آن عزیز سفر كرده، حمایت قاطع خود را از فرامین گهربار ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای اعلام داشته و از عنایت ویژه شما به بازماندگان و یادگاران حماسه و ایثار، زحمات صادقانه و خالصانه شما را پاس می داریم و عزت و موفقیت برایتان آرزو می كنیم./ف
برچسب ها: فرزند ، شهدا ، وزیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار