مدیر اداره آموزشهای شهروندی شهردار منطقه 17 گفت: کارگاه آموزشی حقوق شهروندی با همکاری اداره حقوقی منطقه در پردیس سلامت امروز برگزار شد.

موسوی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: کارگاه آموزشی حقوق شهروندی در منطقه 17 برگزار و کارشناس مربوطه در ارتباط با رعایت آئین همسایگی و نکات آپارتمان نشینی با هدف ترویج فرهنگ آپارتمان نشینی توضیحاتی را ارائه کرد.
وی ادامه داد: در این کارگاه بسته های فرهنگی و بروشورهای آموزشی با موضوع مرتبط با کارگاه بین شهروندان توزیع شد.
*اهدا اقلام مازاد شهروندان
رئیس اداره هبه امور اجتماعی منطقه 17 گفت: شهروندان منطقه می توانند اقلام مازاد بر نیاز خود را با استفاده از طرح هبه به نیازمندان واقعی اهدا کنند.
غفار خانی  در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: شهروندان می توانند ضمن تماس با سامانه 137 منطقه اقلام سالم و مازاد خود را به نیازمندان واقعی اهدا کنند.
وی ادامه داد: تاکنون بیش از 10 پیام در رابطه با انواع اقلام و لوازم خانگی از طریق نواحی سه گانه جمع آوری و پس از بازبینی و بازسازی در اختیار شهروندان نیازمند قرار می گیرد.
غفاری خاطر نشان کرد: شهروندان فقط از طریق سامانه 137 پی گیر اقلام اهدایی خود با شماره ویژه و کد رهگیری اهدا درخواست نموده از اقلام خود آگاه شوند.
*سیمانکاری و شستشوی بدنه های شهری منطقه 17 با هدف زیبایی بصری
معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 17 ، 10 هزار و 800 متر مربع سیمانکاری و شست و شوی بدنه های شهری خبر داد.
صمدیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: در راستای افزایش زیبایی مناظر شهری اداره زیبا سازی 10 هزار متر مربع سیمانکاری و شستشوی و 4 هزار متر از جداول و گاردریل های خیابان عقیق و اتوبان نواب رنگ آمیزی شد.
وی با اشاره به جمع آوری 325 پلاکارد غیر مجاز در نواحی سه گانه خبر داد و اظهار داشت: 8 هزار و 700 متر مربع شست و شوی نما در خیابان های ابوذر، سجاد، امین الملک، میدان نهم دی، قلعه مرغی انجام گرفت.
*شهردار منطقه 17 مشکلات 15 نفر را رسیدگی کرد
مدیر روابط عمومی منطقه 17 گفت: شهردار منطقه 17 در نهمین جلسه ملاقات مردمی به مشکلات 15 نفر از شهروندان رسیدگی کرد.
پناهی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: در نهمین جلسه ملاقات مردمی که به صورت هفتگی و در راستای ارتباط مستقیم مدیر ارشد منطقه با شهروندان برگزار شد شهردار مشکلات 15 نفر را رسیدگی کرد وی اظهار داشت: شهروندان از نزدیک با شهردار گفتگو و مشکلات خود را بیان کرده و پس از بررسی های لازم دستور پیگیری و مساعدت های لازم را در چارچوب قوانین شهرداری صادر کرد.
*حذف 67 مورد زوائد فیزیکی از منطقه 17
رئیس اداره زیبا سازی منطقه 17، شهرامی فر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: 67 مورد زوائد فیزیکی ، نما و تابلوهای زائد در خیابان های اصلی شهر حذف شد وی ادامه داد: 420 متر نقاشی دیواری با موضوع فضای سبز و طبیعت در بوستان های آلاله و سلامت اجرا شد.
شهرامی فر خاطر نشان کرد: 2 هزار و 750 متر برچسب رفع 6 مورد خاموشی، نصب 30 عدد پرچم و 2 مورد پلاک معابر در خیابان زمزم را پاکسازی کرد./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.