رئیس هیئت اسکواش آذربایجان غربی راه‌اندازی خانه اسکواش ارومیه را هدف اصلی این هیئت عنوان و تاکید کرد:‌ تیم اسکواش ارومیه شایستگی حضور در لیگ برتر را دارد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سلمان فرضعلی‌پور امروز در ارومیه اظهار داشت: راه‌اندازی خانه اسکواش این شهرستان با سه کورت استاندارد اصلی‌ترین هدف این هیئت ورزشی در سال جاری است.

وی با بیان اینکه ساخت این مجموعه گامی تازه در راستای رشد اسکواش استان است، اضافه کرد: در حال حاضر اسکواش در دو شهرستان ارومیه و میاندوآب و در بخش بانوان و آقایان، فعال است و علاقمندان زیادی با این رشته پرتحرک آشنا شده‌اند.

فرضعلی‌پور ادامه داد: یکی از اهداف مهم هیئت، توسعه و گسترش رشته ورزشی اسکواش در سراسر استان است و برای این منظور امسال این رشته نوپا در شهرستان‌های سلماس، ماکو و مهاباد راه‌اندازی می‌شود.

وی از احداث سالن اسکواش در ارومیه خبر داد و گفت: با احداث سالن ورزشی کوثر ارومیه، دو کورت ورزشی استاندارد به این هیئت اختصاص داده می‌شود.

فرضعلی‌پور با اشاره به تامین اعتبار این سالن ورزشی تصریح کرد: اعتبارات ساخت اسکلت دیوار این سالن از طریق اداره ورزش و جوانان خوی تامین می‌شود و سایر تجهیزات دو کورت با اعتبار بیش از 20 میلیون تومان را هیئت اسکواش خوی و فدراسیون اسکواش کشور متقبل شده‌اند.

وی با بیان اینکه تیم اسکواش استان جزو سه تیم برتر لیگ دسته یک آقایان است، بیان کرد: در لیگ دسته یک اسکواش که هفته پیش برگزار شد، شش تیم از استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اراک، مازندران، لرستان و زنجان حضور داشتند و تیم اسکواش استان در مرحله نخست و در ‌دور برگشت لیگ دسته یک آقایان، پس از دو روز رقابت با استان‌های مازندران، مرکزی، لرستان‌، زنجان و ‌آذربایجان شرقی با چهار برد از مجموع پنج بازی، بعد از اراک و خوزستان تیم سوم این دور از رقابت‌ها شد.

فرضعلی‌پور با بیان اینکه هیئت اسکواش استان رتبه پنجم هیئت‌ها را در سال 90 به خود اختصاص داده است، ادامه داد: این ارزیابی از طریق چند آیتم مانند آموزش، قهرمانی، بیمه، توسعه و گسترش اسکواش در شهرستان‌ها به دست آمده است.

وی با بیان اینکه امسال تلاش می‌شود تا جزو سه هیئت برتر کشور شویم، گفت: هیئت اسکواش استان در کمتر از سه سال راه‌اندازی شده و در طی این مدت فعالیت‌های چشمگیری در این رشته ورزشی انجام شده است.

رئیس هیئت اسکواش استان با بیان اینکه امسال تیم لیگ دسته یک آقایان جزو دو تیم برتر کشور می‌شود خاطرنشان کرد: با همت بازیکنان و مسئولان، این تیم شایستگی حضور در لیگ برتر را دارد و در این راستا همه تلاش خود را می‌کند./ج1

برچسب ها: ارومیه ، اسکواش ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.