کارشناس فوتبال ايران گفت: تيم ملي براي بازي با ازبکستان فاکتورهاي مثبتي در اختيار دارد.

امير حاج‌رضايي کارشناس فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: گروهي که تيم ملي فوتبال ما در آن قرار دارد، گروه متعادلي است و در دنيا قرعه آسان وجود ندارد. تيم ملي ما براي بازي با ازبکستان فاکتورهاي مثبتي در اختيار دارد که براي رسيدن به موفقيت بايد از اين فاکتورها استفاده کند.

وي افزود: در  حال حاضر 5 بازيکن ازبکستان محروم هستند و اجازه حضور در بازي مقابل ايران را ندارند.

ملي‌پوشان تيم بنيادکار هم خيلي خسته‌اند چون آنها سه‌شنبه هفته گذشته مقابل سئونگ‌نام کره جنوبي در خانه حريف بازي کرده‌اند و پس از يک بازي پرفشار، سفر طولاني هم داشته‌اند پس در حال حاضر بسيار خسته‌اند. اين فاکتورها براي تيم ما مثبت است.

او در ادامه گفت:‌من در ازبکستان بوده ام و جو آنجا را کاملا مي شناسم. فضاي ورزشگاه ملي تاشکند خيلي سنگين و پرفشار است و اجازه نمي‌دهد بچه ها ما به راحتي در اين فضا کارشان را انجام دهند.

وي افزود: تيم ملي ازبکستان جدا شده از شوروي سابق و تحت تاثير آنها است. ازبکستان تيمي فيزيکي با قدرت بدني بالا است. آنها دونده و درگير بازي مي کنند ضمن اينکه احمداف بازيکن بين‌المللي ازبک‌ها است که با تازگي مورد توجه باشگاه آرسنال قرار گرفته است. ازبکستان مهاجم خوبي به نام کريم اف دارد و در مجموع بازي دشواري داريم و اميدوارم به سلامت از اين ديدار عبور کنيم.

کارشناس فوتبال ايران گفت:‌ آقاي کي‌روش اعلام کرده که ازبکستان بهتر از ما است اما مي‌بريم. به هر حال هر کسي ديدگاه خودش را دارد و به خصوص کسي که سرمربي تيم ملي باشد، اشراف بيشتري روي تيم‌ها دارد اما بازي بسيار دشواري مقابل ازبکستان در تاشکند داريم.

وي افزود:‌ما در تاشکند شانس پيروزي داريم اما حوادث فوتبال همواره جلوتر از مربيان هستند و بهترين مربيان دنيا هم فقط درصد حوادث را کاهش مي‌دهند و نمي‌توانند جلوي آن را بگيرند چون يک اخراج يا يک پنالتي زودهنگام يا يک سوت اشتباه داور مي‌تواند شيرازه يک تيم را به هم بريزد.

حاج‌رضايي در پايان گفت:‌ما اميدوار هستيم که به تاشکند رفته‌ايم اما فوتبال يک مجموعه است و از لحظه‌اي که داور سوت آغاز بازي را مي‌زند، تمام معادلات ذهني ما به هم مي‌ريزد. من اميدوار به پيروزي مقابل ازبکستان در تاشکند هستم اما نمي‌گويم قطعا مي‌بريم. براي پيروزي در اين ديدار بايد توان و انرژي زيادي بگذاريم اما قبل از هر چيزي کادر فني بايد به لحاظ رواني ملي‌پوشان را آماده اين ديدار کند  چون همانطور که گفتم بازي در جو سنگين و پرفشار ورزشگاه ملي تاشکند، کار راحتي نيست./fبا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار