رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور گفت:درصدد برگزاری گردهمایی های با حضور تعدادی از مربیان براساس رشته های آموزشی، به صورت تیمی منسجم به منظور آشنایی مربیان از جزئیات برنامه های سازمان هستیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران کوروش پرند افزود: در آینده ای نزدیک گردهمایی های با حضور معماونان و مدیران کل استان های و روسای مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان ها به منظور انتقال بهتر طرح ها و استراتژی ها و برنامه های سازمان آموزش فنی و حرفه ای به صورت صف یعنی ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای استان ها برگزار خواهیم کرد.
وی افزود: هم چنین درصدد برگزاری گردهمایی هایی با حضور تعدادی از مربیان براساس رشته های آموزشی به صورت تیمی منسجم، به منظور آشنایی مربیان از جزئیات برنامه های سازمان هستیم.
رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور خاطر نشان کرد: اقدامات بسیار خوبی در راستای ارتقای وضعیت مربیان صورت گرفته است و در حال برنامه ریزی هستیم که در این زمینه در مرحله اول وضعیت مربیان حق التدریس و در مرحله بعد وضعیت مربیان پیمانی را تغییر می دهیم.
در ادامه توکلی گلپایگانی رئیس مرکز تربیت مربی فنی و حرفه ای کشور از برگزاری اولین دوره مدیریت آموزش های فنی و حرفه ای ویژه روسای مراکز در این مرکز خبر داد و اظهار داشت: این دوره آموزشی در برگیرنده کارگاههای آموزشی، کلاس های ارایه، بازدید از مراکز صنعتی با محوریت مدیریت کیفیت ، بهبود مستمر و مشتری مداری، ارتباط موثر، مدیریت کارآفرینانه، مدیریت استراتژیک ، آشنایی با رابطه و سیاست های سازمان و بازدید از شرکت کاچیران بود.
رئیس مرکز تربیت مربی سازمان فنی و حرفه ای کشور خاطر نشان کرد: دوره آموزشی فوق با حضور 22 نفر از روسای مراکز آموزش فنی و حرفه ای سراسر کشور در محل سالن شهید مطهری این مرکز برگزار شد.
در ادامه جهان تیفی مدیر کل‌ آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از 4 هزار نفر در استان مبلغ 23 میلیارد ریال تسهیلات در بخش مشاغل خانگی دریافت کرده اند اظهار داشت: دریافت این تسهیلات گام اول در جهت ورود متقاضیان به عرصه های دیگر اشتغال است که در نهایت منجر به افزایش تولید، خود کفایی و شکوفایی اقتصاد خانواده ها می شود.
وی افزود: در شرایط کسب و کار امروز به هنر و تکنیک نیازمند است تا همه بتوانند مسیر درست حرکت را انتخاب کنند.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: افزایش سرعت، دقت ، صرف هزینه کمتر موجب افزایش بهره وری در مسیر حرکت به سمت کسب و کار موفق می شود./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار