معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت: مقاوم‌سازی و بهسازی مساکن روستایی و مناطق محروم از ماندگار‌ترین و زیباترین خدمات دولت احمدی‌نژاد است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل  ایرج بیگدلو با اشاره به سهمیه 55 هزار واحدی استان در بحث مقاوم‌سازی و بازسازی مسکن روستایی افزود: عملکرد 66 درصدی در این زمینه و صدور پایان کار برای متقاضیان آن یک عملکرد مطلوب برای استان اردبیل است که چهره روستاهای این استان را متحول کرده است.

وی اجرای طرح مقاوم‌سازی مسکن روستایی را در دولت نهم و دهم از اتفاقات خوب و دستاورد بالنده دولت خدمتگزار دانست و گفت: ضرورت دارد همین روند را تا بهبود شرایط واحدهای مسکونی روستایی ادامه دهیم تا با اجرای طرح‌های مناسب در این زمینه بتوانیم فعالیت‌ها و اهدافمان را تحققی عینی بخشیم.

معاون عمرانی استاندار اردبیل در ادامه افزود: در اجرای این طرح و دیگر واحدهای مسکونی در حال احداث باید مقررات فنی و ایمنی رعایت شده تا با صنعتی‌سازی، کاهش وزن ساختمان، تعدیل آوار در ساختمان‌ها، تولید و استفاده از مصالح ساختمانی مرغوب بتوانیم فضای ایمنی را در مناطق روستایی و حتی شهری برای هموطنان برقرار کنیم./س  

برچسب ها: اردبیل ، مقاوم ، سازی ، مسکن ، روستایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.