770 زایر از شهرهای غرب استان کرمانشاه برای شرکت در برنامه های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به مرقد امام اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه
مراسم بدرقه كاروان زایران حرم امام خمینی (ره) صبح امروز با حضور امام جمعه و برخی از مسوولان این شهرستان از محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه تا میدان امام خمینی (ره) قصرشیرین انجام شد.

220 تن از زایران شهرستان قصرشیرین بوسیله پنج دستگاه اتوبوس برای شركت در مراسم ارتحال امام راحل عازم تهران شدند كه از این تعداد 80 تن را خواهران تشكیل می دهند.

فرماندار قصرشیرین در این مراسم گفت: اكیپ های امدادی و امكانات لازم و همچنین روحانی به همراه این كاروان ها عازم حرم مطهر امام خمینی (ره) می شوند.

'حسین پروین' افزود: برنامه های فرهنگی و آموزشی، برگزاری دعا، آموزش احكام و پخش فیلمنامه دفاع مقدس و ارتحال امام (ره) در طول مسیر برای زایران حرم روح الله در نظر گرفته شده است.

در دو مراسم جداگانه كه صبح امروز در شهرستان های سرپل ذهاب و گیلانغرب با حضور فرمانداران، ائمه جمعه و مسوولان ادارات برگزار شد كاروان های زیارتی عاشقان خمینی كبیر عازم تهران شدند.

فرماندار سرپل ذهاب نیز از اعزام كاروان 300 نفره زایران حرم امام خمینی (ره) از این شهرستان برای شركت در سالگرد ارتحال امام راحل خبر داد و گفت: این كاروان ها امروز 13 خرداد از سرپل ذهاب به سمت مرقد امام حركت كردند تا به خیل عزاداران و دلسوختگان امام راحل بپیوندند.

 پیرو' افزود: زایران با شش دستگاه اتوبوس به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام شدند و برنامه های مختلف فرهنگی، ادعیه، آموزش احكام و قرآن نیز در بین مسیر برای آنها برگزار می شود.

250 تن زایر نیز از شهرستان گیلانغرب به منظور شركت در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل به حرم مطهر بنیانگذار كبیر انقلاب اسلامی اعزام شدند./ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.