رئیس هیئت ورزش‌های رزمی گیلان گفت: تابستان امسال سومین دوره سوپر لیگ «کیک بوکسینگ» در فضای باز با حضور قهرمانان شاخص ملی و برون مرزی در انزلی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، دارا حکیمی امروز در شفت با اشاره به فعالیت هیئت ورزش‌های رزمی استان، اظهار داشت: طبق تقویم هیئت ورزش‌های رزمی استان دو هدف قهرمانی و همگانی در دستور کار رشته‌های زیر پوشش این هیئت قرار دارد.

وی عمده‌ترین فعالیت رشته‌های زیر پوشش هیئت مذکور را در راستای نتایج قهرمانی دانست و تصریح کرد: سال گذشته ورزشکاران گیلانی در حدود پنج مسابقه برون مرزی نتایج خوبی را کسب کردند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی گیلان با بیان اینکه مسئولان کشور و در رأس آنها مقام معظم رهبری نسبت به ورزش‌های همگانی سفارش‌های بسیاری دارند، اضافه کرد: امسال برنامه‌های همگانی بسیاری برای رشته‌های زیر پوشش این در نظر گرفته شده است.

این مسئول برگزاری مسابقه‌های ورزشی در فضای سبز، پارک‌ها و فضای عمومی در قالب مسابقات جهانی را از جمله این برنامه‌ها ذکر کرد و افزود: تابستان امسال سومین دوره سوپر لیگ «کیک بوکسینگ» در فضای باز با حضور تعدادی از قهرمانان شاخص ملی و برون مرزی در انزلی برگزار می‌شود.

حکیمی، با بیان اینکه انجمن هاپکیدو یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های همگانی را برگزار می‌کند، ابراز داشت: حضور نوجوانان و جوانان در ورزش‌های رزمی گیلان و داشتن بیش از 500 مربی در رشته‌های مختلف بیشتر از استان‌های دیگر است.

وی، تشویق، پشتیبانی و حمایت خانواده‌ها از فرزندان را موجب افزایش حضور آ‌نان در رشته‌های ورزشی دانست و اذعان داشت: مسئولان برای حضور بیشتر خانواده‌ها در ورزش‌های همگانی برنامه‌های بیشتری را باید در دستور کار خود قرار دهند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی گیلان نقش رسانه‌ها را در ترویج فعالیت ورزش‌های همگانی در بین جامعه تاثیرگذار خواند و خاطرنشان کرد: بازتاب نتایج و عملکرد ورزشکاران در رسانه‌ها به ویژه این خبرگزاری رشد بسیار زیادی در جذب و تداوم فعالیت‌های ورزشی دارد./ج1

برچسب ها: رشت ، سوپرلیگ ، ورزش رزمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.