تیم ملی فوتسال در آخرین دیدار مسابقات جام ملت های آسیا در برابر استرالیا به میدان رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی در این بازی برخلاف بازی ها مرحله مقدماتی که در آن چهار گل به استرالیا به ثمر رسانده بود در این بازی در نیمه اول بسیار ضعیف ظاهر شد. بازیکنان تیم ملی با از دست دادن قهرمانی دیگر روحیه ای برای برگزاری بازی رده بندی نداشته و بازیکنان بدون انگیزه در این بازی به میدان می رفتند.

تغییر تاکتیک در نیمه اول

تیم ملی فوتسال در نیمه اول جام ملت های آسیا برای اولین بار تغییر تاکتیک داده و به جای سیستم 2 بر 2 با سیستم 3 بر یک بازی کرد. البته این تغییر تاکتیک هیچ تغییری در شرایط تیم ملی ایران به وجود نیاورده و ایران نتوانست در نیمه اول دروازه تیم ملی استرالیا را باز کند.
در این نیمه در اکثر دقایق بازی ایران تیم روی دروازه حریف حمله می کرد ولی در نهایت هم نتوانست گلی را به ثمر برساند و نیمه اول بازی با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

طلسم در نیمه دوم شکست

در نیمه دوم تیم ملی عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشت. در این نیمه ایران حملات پیاپی روی دروازه استرالیا داشت تا با گل جواد اصغری مقدم طلسم دروازه ایران در دقیقه چهارم نیمه دوم شکسته شده و پس از آن ایران سه گل دیگر به ثمر رساند.
دیگر گل های ایران را جواد اصغری مقدم، وحید شمسایی و محمد طاهری به ثمر رساندند و در نهایت ایران با به ثمر رساندن 4 گل به عنوان سومی آسیا رضایت داد.

استرالیا در آرزوی گل زدن به ایران

تیم ملی استرالیا در این بازی حداکثر تلاش خود را کرد تا دروازه تیم ملی ایران را باز کند ولی باز هم موفق نشد به ایران گل بزند. استرالیا در دیدار مرحله مقدماتی در برابر تیم ملی ایران با نتیجه 9 بر صفر مغلوب شد ولی در دیدار دوم هم نتوانست این طلسم را شکسته و آرزو به دل باز کردن دروازه ایران باقی مانده و با کسب عنوان چهارم با جام ملت های آسیا خداحافظی کرد.

استقبال ضعیف از دیدار رده بندی

تیم ملی فوتسال در دیدار رده بندی جام ملت ها در برابر استرالیا در سالنی که بخش زیادی از آن خالی بود به میدان رفت. این در حالی است که در دیدارهای قبل با توجه به اینکه ایران یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بود سالن پر شده و ایرانی های زیادی بازی را از نزدیک تماشا می کردند. ولی در این بازی با از دست دادن قهرمانی بخش زیادی از سالن خالی بوده و از بازی ها استقبال زیادی نشد.

فینال بین ژاپن و تایلند

بعد از برگزاری بازی ایران و استرالیا و قطعی شدن نتیجه بازی ساعت 20 بازی فینال بین دو تیم ژاپن و تایلند برگزار می شود. تیم ملی تایلند با شکست ایران به دیدار فینال جام ملت ها راه پیدا کرده تا حریف خطرناکی برای ژاپن باشد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار