عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس نهم گفت: مجلس نهم با اتخاذ تدابيري هوشمند و كارشناسانه تهديدها و تحريم هاي اعمال شده را خنثي مي‌کند و بار ديگر دست ردي به سينه دشمنان نظام خواهد زد.

حجت الاسلام روح الله بيگي نماينده مردم مياندوآب، شاهين دژ و تكاب در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو  با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران جامه عمل پوشاندن به مطالبات مقام معظم رهبري مبني بر توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني را از محوري ترين اولويت هاي اين مجلس دانست و گفت: به طور قطع نامگذاري امسال به نام توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني زينتي و رفع تكليفي نبوده و اهداف كلاني را براي توسعه همه جانبه كشور و خنثي سازي تحريم ها و تهديدهاي اعمال شده دارد و از اين جهت پيگيري اين مهم بايد از اولويت هاي كاري مجلس نهم باشد.

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس نهم پيگيري سريع طرح ها و لوايح مربوط به حوزه اقتصادي در توليد داخلي را از بايدهاي مجلس در مقطع کنوني دانست و تصريح كرد: در صورت تحقق  مطالبات مقام معظم رهبري  كه مطالبات مردم نيز است مشكلات حوزه اقتصادي و محيط كسب و كار مرتفع شده و افق روشني در انتظار اقتصاد، اشتغال و... خواهد بود.

منتخب مردم مياندوآب، شاهين دژ و  تكاب در مجلس نهم خاطرنشان كرد: مجلس نهم با اتخاذ تدابيري هوشمند و كارشناسانه تهديدها و تحريم هاي اعمال شده را خنثي مي‌کند و بار ديگر دست ردي به سينه دشمنان نظام خواهد زد./ب2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار