شهردار ناحیه شش منطقه 3 گفت: با اجرای یک اصلاح هندسی از بار ترافیکی میدان ونک و تقاطع چهار راه جهان کودک کاسته می شود.

پور قاسم در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران افزود: واحد ترافیک اداره فنی و عمرانی این ناحیه با هدف رفع گره ترافیکی و تسهیل در تردد خودروها، اقدام به آغاز اجرای عملیات اصلاح هندسی در خیابان 23 گاندی به آفریقا کرده است.

وی خاطر نشان کرد: با هدف آماده سازی و مناسب سازی معابر جهت سهولت در تردد و نیز رفع گره ترافیکی در میدان و نک و تقاطع جهان کودک عملیات اصلاح هندسی راست گرد به صورت یکطرفه در خیابان 23  گاندی به خیابان آفریقای جنوب در حال انجام است.

وی افزود: عملیات اجرایی این اصلاح هندسی طی یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.

پور قاسم در ادامه بهسازی پایانه تاکسیرانی میدان ونک را از دیگر اقدامات اخیر این منطقه عنوان کرد و افزود: میدان ونک یکی از بزرگترین شهر تهران است و بخش عمده ای از جمعیت سیار منطقه 3 در این میدان تردد دارند که بوسیله پایانه های حمل و نقل عمومی به سایر نقاط شهر دسترسی پیدا می کنند.

* فضای اطراف حرم امام (ره) بهاری شد

همچنین در ادامه رضا مددی معاون امور شهری و فضای سبز از بهاری شدن فضای اطراف حرم امام (ره) خبر داد و گفت: شهرداری این منطقه در آستانه سالروز ارتحال امام (ره) با نصب گلدان های گل طبقاتی در ضلع شمال حرم امام (ره) این پهنه را با گل های زیبایی بهاری زینت بخشید.

وی ادامه داد: در سال جاری پهنه شمالی حرم امام (ره) به این منطقه واگذار شده است که با آماده باش نیروها و استقرار تجهیزات و ماشین آلات این نقطه آماده سازی و پاکسازی شده است.

وی اهتزاز 12 مورد پرچم جمهوری اسلامی ایران در اطراف حرم را از دیگر اقدامات این حوزه عنوان کرد و افزود: از سوی دیگر معابر و میادین اصلی این منطقه نیز با استفاده از پرچم های مشکی رنگ، سیاه پوش شده است.

مددی در ادامه تصریح کرد: اداره خدمات شهری این منطقه به منظور گرامیداشت سالروز مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و پذیرایی و خدمات رسانی مطلوب به مسافران و میهمانانی که از اقصی نقاط کشور به حرم عزیمت می کنند با بسیج نیروهای انسانی و با بهره گیری از تمامی ماشین آلات شامل جرثقیل و بابکت، تنکر،‌ جدول شوی، خودروی جاروکشی، خاور، نیسان در این پهنه مستقر شده است./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار