پيشكسوت تيم فوتبال استقلال گفت: مجموعه هيات مديره، مدير عامل و بسياري از هواداران استقلال خواهان بازگشت قلعه نويي به اين تيم بودند.

محمود فكري كاپيتان سابق در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: حضور امير قلعه نويي در استقلال به اين دليل بود كه مجموعه هيات مديره، مدير عامل و خيلي از هواداران استقلال خواهان بازگشت او به تيم بودند و فعلاً اين اتفاق افتاده است.

وي افزود: عده اي مي گويند فتح اله زاده گفته بود اگر من باشم، قلعه نويي را به استقلال برنمي گردانم اما فتح اله زاده چنين حرفي نزده بود بلكه حرفش اين بود كه سرمربي بايد از كانال مدير عامل بيايد. فتح اله زاده 10 بار به خاطر قلعه نويي جو استقلال را به هم ريخت و هر وقت با امير شام يا ناهار مي خوردند جو استقلال خراب مي شد و حالا بايد بگويد من امير را نمي خواهم؟

او ادامه داد: فتح اله زاده موافق آمدن قلعه نويي به استقلال بود و فقط دوست داشت سرمربي از طرف مدير عامل معرفي شود نه هيات مديره اما اين اتفاق از طرف هيات مديره افتاد و دلخوري به وجود آمد.

پيشكسوت استقلال در مورد ابقاي فتح اله زاده در اين باشگاه گفت: به نظر من اگر اين اتفاق بودن شيله پيله باشد، اتفاق خوبي است اما اگر قرار باشد فتح اله زاده تيم را ببندد و 2 ماه بعد عذر او را به يك بهانه اي بخواهند، اصلاً  قشنگ نيست بلكه از همين اول بايد او را كنار مي گذاشتند.

وي افزود: متاسفانه د رايران از اين اتفاقات زياد مي افتد. پرويز مظلومي نتايج بدي در استقلال نگرفت اما بدون يك تشكر خشك و خالي او را كنار گذاشتند . چنين رفتاري اصلاً قشنگ نيست و اگر قرار بود مظلومي را كنار بگذارند، حداقل از او تشكر مي كردند.

كاپيتان سابق استقلال در مورد جنگ ظاهري رسولي نژاد و فتح اله زاده براي عدم نتيجه گيري استقلال و كنار گذاشتن مظلومي اظهار داشت، اين مساله درست مثال چاه مكن بهر كسي است و اگر واقعاً اين طوري بوه كه هزار اتفاق رقم بزنند كه مظلومي نتيجه نگيرد و او را كنار بگذارند و قلعه نويي را بياورند، فردا يك  نفر هم پيدا مي شود و چوب لاي چرخ اين مجموعه مي گذارد و در نهايت دود اين اتفاق به چشم استقلال و طرفدارانش مي ورد.

وي افزود: اين مسائل باعث مي شود كه هواداران استقلال فقط حسرت اين قهرماني ها را به دل داشته باشند اگر دوست نداشتند با مظلومي كار كنند، اجازه مي دادند كارش را انجام دهد و بعد حتي اگر قهرمان مي شد، او را كنار مي گذاشتند.

او ادامه داد: مگر 3 سال قبل قلعه نويي با استقلال قهرمان نشد و او را كنار نگذاشتند؟ چه اتفاقي افتاد؟ واعظ آشتياني و قلعه نويي باهم به توافق نرسيدند و با هم كنار نيامدند  و در نهايت جدا شدند اينكه ناراحتي ندارد.

وي افزود: اگر اين شايعاتي كه در مورد درگيري رسولس نژاد و فتح اله زاده و كنار گذاشتن مظلومي مطرح شده، درست باشد، ظلمي است كه به استقلال شده و هر كسي اين كارها را كرده يك جايي بايد جواب بدهد چون با اين اتفاق استقلال قهرماني را از دست داد.

فكري در پايان و در ارتباط با اينكه گزينه دستياري قلعه نويي است، گفت: هنوز در اين رابطه با من صحبت خاصي نشده است. اگر پيشنهاد بدهند، آن موقع در موردش تصميم مي گيرم./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار