ممکن است که همسایگان شما تا حالا فهمیده باشند که رمز عبور شبکه Wifi شما چیست و در حال حاضر مشغول دانلود و استفاده از اینترنت شما هستند و حتی ممکن است علاوه بر ترافیک مصرفی، از آن برای انجام کارهای غیرقانونی هم استفاده شود. شما می توانید اجازه چنین کاری را ندهید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،یکی از جدیدترین راه حل ها، استفاده از کاغذ دیواری ضد Wifi می باشد که می تواند جلوی سوء استفاده از خط اینترنت شما را بگیرد.

این کاغذ دیواری شامل طرح های خاصی از کریستالهای نقره ای می باشد که برای جلوگیری از عبور فرکانس ها خاص ساخته شده اند، خصوصا فرکانس هایی که Wi-Fi router شما در آن بازه کار می کند. هنگامی که این نوع کاغذ دیواری در سال ۲۰۱۳ به فروش برسد، قیمتی مشابه با کاغذ دیواری های سنتی و معمولی بازار خواهد داشت. اگر طرحهای برف دانه ای (طرح روی کاغذ دیواری) را دوست ندارید، می توانید با رنگ مورد نظر خود یا هر چیز دیگری آن را بپوشانید.

این نمونه خاص کاغذ دیواری، تاثیری برروی سیگنال های تلفن ندارد اما این قابلیت را دارد تا با تغییر الگو و طرح نقره ای روی آن به پرده ای محافظ در برابر فرکانسهای مزاحم تبدیل شود و این خبر بسیار خوبی است.

اما دو چیز در مورد این نوع کاغذ دیواری وجود دارد که می تواند باعث بدگمانی شما شود و می بایست آنها را در نظر گرفت. اول اینکه برای درست کار کردن این کاغذ دیواریها، می بایست سقف و کف اتاق نیز با این نوع کاغذ پوشانیده شود تا عملا به بهترین شکل ممکن جلوی سیگنالهای مورد نظر گرفته شود، دوم اینکه اگر ترجیح می دهید که در خانه یا اتاقی زندگی کنید که دارای پنجره باشد، این کاغذ دیواری کارایی زیادی نخواهد داشت.

اما خبر می رسد که نسخه ای شفاف و فوق العاده نازک از این کاغذ دیواری در حال طراحی و ساخت می باشد که می تواند به راحتی تمامی مشکلات اشاره شده را حل نماید. با وجود این کاغذها امنیت شبکه های شما به خوبی تامین خواهد شد. نظر شما در مورد این کاغذها چیست؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار