معاون اجرايي قرارگاه پدافند هوايي خاتم‌الانبياء‌ گفت: پدافند هوايي در ماموريت‌هاي مختلف، امنيت را براي كشور به ارمغان آورده كه اين امر قطعاً موجب خشنودي مقام معظم رهبري شده است.

امير سرتيپ شاهرخ شهرام معاون اجرايي قرارگاه پدافند هوايي خاتم الانبياء(ص) ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه امام(ره)‌، پيش از هر چيز به اعتلاي فرهنگ و ارزش‌هاي اسلامي در كشور توجه داشتند گفت:‌ امام(ره) تاكيد بيشتري به حفظ اين ارزش‌ها در نيروهاي مسلح داشت چرا که حراست از آب و خاك را وظيفه‌اي مي‌دانست كه بايد بر عهده افرادي متقي و با ايمان باشد.

وي افزود: امام خميني(ره) همواره نيروهاي مسلح را به حفظ وحدت، ‌همدلي و ولايتمداري فرا مي‌خواندند و رسيدن به آرمان‌هاي مقدس انقلاب را منوط به داشتن اين ويژگي‌ها مي‌دانستند.

امير سرتيپ شهرام با اشاره به الگوگيري موج بيداري اسلامي از انقلاب اسلامي ايران تصريح كرد: نظام جمهوري اسلامي ايران در زمان امام راحل، نظامي نوپا بود كه با تدابير ايشان و امام خامنه‌اي به عنوان مظهر اقتدار بين كشورهاي اسلامي و جهان مطرح شد و در اين ميان نقش نيروهاي مسلح در نشان دادن اين اقتدار، ستودني است.

معاون اجرايي قرارگاه پدافند هوايي خاتم الانبياء‌(ص) ادامه داد: سربازان به عنوان سرپنجه‌ نيروهاي مسلح، عهده‌دار بخش عمده‌اي از وظايف بوده و پرورش روحيه ولايتمداري،‌ تقوا و شجاعت در آنها باعث تقويت پايه‌هاي نظام است.

امير سرتيپ شهرام با اشاره به جمله‌اي از امام خامنه‌اي مبني بر اينكه «پدافند در اولويت اول است» تصريح كرد: پدافند هوايي، بارها در ماموريت‌هاي مختلفي مانند شناسايي و برطرف كردن تهديدات،‌امنيت را براي كشور به ارمغان آورده كه اين امر قطعاً موجب خشنودي مقام معظم رهبري شده است.

وي در پايان، تجديد ميثاق با آرمان‌هاي امام(ره) در حرم مطهر ايشان،‌ اجراي سخنراني توسط مسئولين عقيدتي سياسي پدافند هوايي خاتم‌الانبياء(ص) و برگزاري نمايشگاه‌هايي به منظور شناساندن ابعاد زندگي امام راحل به نسل جوان و سربازان را از برنامه‌هاي اين قرارگاه در سالروز ارتحال امام(ره) خواند و خاطرنشان كرد: پدافند هوايي خاتم‌الانبياء(ص)، آشنا كردن كاركنان خود با آرمان‌هاي امام(ره) را از وظايف مهم خود مي‌داند.

/ش3

برچسب ها: پدافند ، ارتش ، امام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار