عضو جبهه ايستادگي گفت:با توجه به سفارش حضرت امام(ره) مبني بر فراهم ساختن امکانات رشد جوانان، مسئولين بايد در جهت فراهم ساختن وسايل پيشرفت علمي و عملي جوانان تلاش کنند.

 سيد ابوالقاسم رئوفيان عضو جبهه ايستادگي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به اينکه سفارشات حضرت امام(ره) به مسئولان پيامبرگونه است، گفت: يکي از دغدغه هاي رهبر كبير انقلاب  مورد توجه قرار دادن معنويت و اخلاق‌ مداري بوده است لذا امام راحل به مسئولان توصيه مي‌كردند فعاليت‌هايشان براي جامعه و به خصوص جوانان الگو باشد و همچنين شيوه رفتاري آنان به گونه اي باشد تا براي همه جوامع بشري مور الگو برداري قرار گيرد.


وي با اشاره به اخلاق مداري حضرت امام(ره) و مواجه ايشان با افراد در شرايط گوناگون، اظهار داشت: حضرت امام(ره) در تمام طول حيات سياسي و اجتماعي، از آغاز نهضت 15 خرداد 1342 تا پايان جنگ تحميلي بر مدار اخلاق حركت كردند.

عضو جبهه ايستادگي اظهار داشت: جوانان امروز به رفتار مسئولان مبني بر اينكه چگونه با يكديگر برخورد مي‌كنند، تا چه حد به وعده‌ها و قولهاي خود پايبندند توجه دارند كه رعايت اين مسائل از جمله مصاديق اخلاق است لذا اخلاق اسلامي حكم مي‌كند که مسئولين نسبت به وعده هايي که به مردم مي‌دهند تلاش کافي و وافي را انجام دهند.

وي با بيان اينكه سطح روابط نهادهاي دولتي ، اجرايي و مسئولان بايد بر محور رعايت اخلاق شكل گيرد، گفت: رعايت اخلاق از سوي نهاد هاي دولتي و مسئولين موجب رشد جوانها از بعد معنوي و فرهنگي مي شود .

عضو جبهه ايستادگي خاطرنشان كرد: با توجه به سفارش حضرت امام (ره) مبني بر فراهم ساختن امکانات رشد جوانان، مسئولين بايد با رعايت اخلاق مداري و قانون گرايي در جهت فراهم ساختن وسايل پيشرفت علمي و عملي جوانان تلاش کنند./س3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار