رئيس فدراسيون تيراندازي با کمان کشور در شهرکرد گفت: پنج پايگاه قهرماني و استعداد يابي رشته تيراندازي با کمان در کشور، در سال جاري راه اندازي مي شود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:
محمدعلي شجاعي در مجمع انتخابات رئيس هيأت تيراندازي با كمان استان چهارمحال و بختياري افزود: بر اساس تفاهم نامه امضا شده با سازمان بسيج ورزش کشور، در سال جاري، پنج پايگاه قهرماني و استعداديابي در سطح کشور راه اندازي مي شود تا همه استان ها را در نواحي مختلف جغرافيايي پوشش دهد.
وي، مهمترين مشکلات اين رشته ورزشي را نداشتن فضاي فيزيکي و گران قيمت بودن تجهيزات مربوطه دانست و اضافه کرد: فدراسيون در قالب برنامه هاي حمايتي و کارهاي آموزشي وحرفه اي، از علاقمندان به اين رشته ورزشي، حمايت و پشتيباني مي کند.
شجاعي، جايگاه اين ورزش و زيرساخت هاي مربوطه را در استان چهارمحال و بختياري مطلوب ارزيابي کرد و گفت: اکنون هم افروز مولوي و نادر منوچهري مقدم، از اين استان، جزء ملي پوشان اين رشته ورزشي هستند.
رئيس فدراسيون تيراندازي با کمان کشور، از تشکيل تيم هاي ملي پايه در رده هاي سني جوانان و نوجوانان اين رشته ورزشي خبر داد و گفت: فدراسيون در نظر دارد در طول سال، مسابقات باشگاهي، استاني، و انتخابي تيم ملي را با هدف تقويت بنيه ورزشکاران اين رشته در کشور برگزار کند.
در خاتمه اين نشست، انتخابات رئيس هيأت تيراندازي با كمان استان چهارمحال و بختياري هم برگزار شد که تنها نامزد تصدي رياست اين هيأت، به دليل دادن رأي سفيد توسط بيشتر اعضاء، حائز حداكثر آراء مجمع نشد و اين انتخاب، به زمان ديگري موکول شد.
مديركل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختياري هم احمد رئيسي دهكردي را مأمور كرد تا زمان برگزاري انتخابات، سرپرستي اين هيأت را برعهده بگيرد./س
برچسب ها: تیراندازی ، کمان ، پایگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.