عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي پيرامون سفارش امام خميني(ره) به مسئولين مبني بر توجه به قشر جوان در جامعه، گفت: مسئولان بايد تلاش کنند تا فضاي رشد فعاليت‌هاي علمي، فرهنگي و ديني جوانان فراهم شود.


حجت الاسلام محمد حسن ذاکري عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه  خبرنگاران پيرامون سفارش امام خميني(ره) به مسئولين مبني بر توجه به قشر جوان در جامعه، گفت: با مرور آثار امام خميني(ره) در مقاطع مختلف  انقلاب به اين نتيجه مي‌رسيم که يکي از اهداف اصلي در برپايي انقلاب، تربيت انسان‌ها به ويژه تاکيد بر تربيت نسل جوان به عنوان آينده سازان کشور بوده است.

وي با بيان اينکه پويايي يک فرهنگ و انقلاب رسيدن به قله‌هاي والاي معنويت است، ‌اظهار داشت: رهنمودهاي رهبر کبير انقلاب اسلامي سرمشق مسئولين دلسوز و انقلابي بوده است تا نيروهاي تربيت شده بتوانند اين مسير را با دقت و سرعت بپيمايند.

عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه در مقايسه شرايط جوانان نسبت به قبل از انقلاب، اظهار داشت: ‌وضعيت علمي، فرهنگي، ديني جوانان نسبت به قبل از انقلاب در قله‌هاي پيشرفت قرار دارد حتي با فاصله به آن هدف مطلوب، پيشرفت‌ها و دستاوردها در حوزه جوانان چشمگير بوده است.

ذاکري در خصوص پيشرفت‌هاي ديني جوانان، گفت: استقبال جوانان در بحث‌هاي ديني و شرکت آنها ستودني است لذا اين پيشرفت ها نشان مي‌دهد که نظام  جمهوري اسلامي براي عملي کردن سفارشات امام خميني(ره) نهايت تلاش خود را داشته است.

وي گفت:‌ براي رسيدن به اهداف انقلاب اسلامي که مدنظر امام(ره) بود بايد مسئولان تلاش کنند تا فضاي رشد فعاليت‌هاي علمي، فرهنگي و ديني جوانان فراهم شود.

عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي خاطر نشان کرد: اگر موانع اصلي پيرامون رسيدگي به امور جوانان برطرف شود در اقدامات مسئولان سرعت بيشتري بخشيده مي شود./س3
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار