مطبوعات انگليسي فاش کردند؛ ديويد کامرون نخست وزير اين کشور در اداره امور داخلي به ويژه امور اقتصادي، از توني بلر نخست وزير پيشين اين کشور کمک مي گيرد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "ديلي ميل"؛ ديويد کامرون "روابط ويژه اي" را با توني بلر برقرار کرده است و در خصوص چگونگي اداره کشور حداقل هشت بار با نخست وزير سابق گفتگو کرده است.

بلر در جولاي سال گذشته با کامرون در اقامتگاه رسمي او ديدار کرد، ملاقاتي که هرگز قبلا توسط داونينگ استريت فاش نشده بود.

بنابراين گزارش؛ ايندو از زماني که ديويد کامرون پا به ساختمان شماره 10 داونينگ استريت گذاشت، هفت مکالمه تلفني با هم داشته اند، يعني به طور ميانگين هر سه ماه يکبار با هم گفتگو کرده اند.

مقامات دولت انگليس قبلا اذعان کرده بودند که توني بلر در خصوص مسائل خاورميانه اطلاعاتي را به کامرون داده است، اما هيچ گاه محتواي کامل مذاکرات آنها فاش نشد.

منابع آگاه اذعان دارند؛ مذاکرات ايندو فراتر از مسائل خارجي است و در مورد اينکه دولت چگونه در بخش خدمات عمومي و شهري اصلاحات انجام دهد، گفتگو کرده اند. آنها همچنين در مورد بحران يورو و اقتصاد کشور نيز تبادل نظر کرده اند.

همچنين؛ با توجه به اينکه ديويد کامرون سخت ترين دوران نخست وزيري خود را سپري مي کند، توني بلر در مورد اينکه چگونه ازعهده کار خود برآيد، به او مشورت داده است.
يک مقام ارشد گفته است؛ آنها در مورد موضوعات فراواني باهم گفتگو مي کنند.

همچنين؛ توني بلر درخصوص اصلاحات خدمات عمومي با وزيران ارشد کابينه کامرون هم گفتگو کرده است.

از طرف ديگر، واحد سياست گذاري ديويد کامرون هم با تيلور و مولگان، دوتن از سياستگذاران دوران نخست وزيري توني بلر، مذاکره کرده است.

توني بلر ابايي ندارد که علنا نشان دهد، مي خواهد در سياستهاي داخلي نقش پررنگ تري داشته باشد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار