شهردار ناحیه 5 شهرداری منطقه5 گفت: در راستای فراهم شدن محیطی بهتر برای شهروندان و ارتقا سطح کیفی زندگی اجتماعی شهرداری ناحیه 5 در طی یک ماه گذشته اقدامات متنوع و متعددی را انجام داده است.

حبیب الله سلمانیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: شستشوی 2000 متر از گاردریل های محدوده ناحیه از جمله اقداماتی است که توسط اکیپ اداره خدمات شهری ناحیه انجام شده است.
شهردار ناحیه 5شهرداری منطقه 5 ادامه داد: شستشوی انهار به وسعت 1000 متر ، شستشوی مخازن زباله، الحا شعار نویسی باجه های تلفن عمومی با همکاری واحد زیبا سازی، رنگ آمیزی دیوارهای اطراف مونرویل صادقیه از جمله اقدامات دیگری است که توسط اداره خدمات شهری ناحیه انجام شده است.
وی تصریح کرد: فعالیتهای عمرانی و برقی متعددی نیز در سطح ناحیه انجام شده است که همه آنها در جهت بهسازی، بازپیرایی و رفع نواقص انجام شده است که در این میان می توان بازسازی زمین ورزشی ، بازسازی آبخوری و سرویس بهداشتی، بازسازی شبکه آبرسانی، تهیه و نصب کف پوش، کابل کشی، لوله گذاری، تعویض لامپ و... در سطح ناحیه اشاره کرد.
شهردار ناحیه 5 شهرداری منطقه 5 اضافه کرد: اداره فضای سبز ناحیه نیز طی یک ماهه گذشته اقدامات مناسبی را در دستور کار قرار داده است.
سلمانیان گفت: کاشت 40 نشا در بوستان اختر به منظور توسعه فضای سبز و زیبایی بصری محیط بوستان انجام شده است.
شهردار ناحیه 5 شهرداری منطقه 5 اظهار داشت: توسعه فضاهای سبز و رشد و نمو درختان و گیاهان پوششی از اولویت های کاری واحد فضای سبز ناحیه در روزها و ماههای گذشته و آینده است.
 وی ادامه داد: عملیات حذف تنه جوش و پاجوش، هرس درختان، علف زنی، مساحت 1000 متر مربع، شستشوی 1500 اصله درخت و درخچه رسیدگی به چمن بوستان های سطح ناحیه و نگهداری از جنگل کاری از دیگر اقدامات اجرایی واحد فضای سبز ناحیه است.
شهردار ناحیه 5 شهرداری منطقه 5 تصریح کرد: لایروبی بلوار محمد علی جناج به متراژ 2 هزار متر مربع به اتمام رسید.
سلمانیان اضافه کرد: در جهت رضایتمندی شهروندان و با مشارکت پیمانکار اداره خدمات شهری ناحیه لایروبی بلوار محمد علی جناح با سرعت و دقت خوبی انجام شد و همچنین شستشوی خیابان ها و معابر اصلی و فرعی در این محدوده نیز انجام شد.
شهردار ناحیه 5 شهرداری منطقه 5 گفت: در جهت ارائه کتابچه های آموزشی به شهروندان سطح محلات ناحیه و خصوصا نسل جوان ایستگاه شهروندی در سرای محله اباذر برپا شده است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: به منظور ارائه آموزش های تخصصی به شهروندان و جوانان و ارائه کتابچه، بروشور و محصولات فرهنگی به آنان این طرح همه روزه از ساعت 8:30 صبح تا 12:30 ظهر در سرای محله اباذر تا اطلاع ثانوی ادامه دارد./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار