رئيس سابق كميته آبهاي آرام گفت: به خاطر منافع نداشته ام در فدراسيون قايقراني دست و پا نمي زنم.

محسن ميلاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: فدراسيون جهاني قايقراني و كميته بين المللي با ارسال نامه هاي جداگانه اي خواستار توضيح درخصوص اتفاقات بوجود آماده در قايقراني شدند كه متاسفانه طي روزهاي گذشته مسئولان ورزشي هنوز واكنش جدي به اين درخواست ها نداشتند  در حال حاضر وضعيت نامشخص است و در صورتيكه به اين وضعيت توجه نشود پيامدهاي بسيار بدي را براي قايقراني در برخواهد داشت.
وي گفت: در نامه ي رئيس فدراسيون جهاني قايقراني به صراحت اعلام شده است كه بر كناري دنيا مالي مبهم است و 5 روز فرصت دارند تا در مورد بركناري وي دلايل قانع كننده اي ارائه بدهد.
وي خاطر نشان كرد: در طي مدت فعاليتم در فدراسيون قايقراني حتي يك ريال هم دريافت نكردم و هر فعاليتي در اين رشته انجام دادم بر اساس علايقم بوده است و اينكه برخي ها عنوان مي كنند به خاطر منافع شخصي ام در فدراسيون به دنبال برطرف شدن اين مشكلات هستم صحت ندارد و به همين دليل به خاطر منافع نداشته ام نيست كه دست و پا مي زنم بلكه به خاطر علاقه به قايقراني كشورم است كه مي خواهم مشکلات موجود بهبود پيدا كند.

 *دنيا مالي هيچ نقصي نداشت

 ميلاد اظهار داشت: در مدتي كه دنيا مالي در فدراسيون قايقراني فعاليت مي كرد عملكرد وي هيچ نقصي نداشت و برنامه تيم هاي ملي به خوبي پيش مي رفت و با توجه به اينكه منافع ملي در ميان است به دنبال راهكاري براي بر طرف شدن اين مشكل نيستيم.

رئیس سابق کمیته آبهای آرام تصریح کرد: روز گذشته جلسه هیئت های قایقرانی سراسر کشور در تهران برگزار شد و باخبر شدم در این جلسه پس از انجام رای گیری اکثریت اعضا با ابقای دنیا مالی در فدراسیون قایقرانی موافقت نکردند البته صحت این موضوع را نمی دانم.
وی خاطرنشان کرد: در صورتی که در فرصت باقیمانده مسئولان وزارت ورزش کشور برای برطرف شدن این مشکل و خروج از مشکل راهکاری نداشته باشند قایقرانی متضرر خواهد شد.
آنها باید بدانند که در مدتي که احمد دنیامالی نبوده افرادی که به نوعی به دنبال برطرف شدن این مشکل بودند به زندگی طبیعی خود ادامه می دهند و مشکلی برای من به وجود نمی آید و تنها از این موضوع ورزشکاران لطمه خواهند دید.
در انتظار عقب گرد در فدراسیون قایقرانی بایستد.
وی افزود: در صورت بروز یک همچنین فاجعه بزرگی مسئولان وزارت ورزش و جوانان در انتظار عقب گرد بزرگی در فدراسیون قایقرانی باشند و در صورتی که تعلیق فدراسیون قایقرانی اتفاق بیفتد دیگر هیچ کس نمی تواند کاری بکند و عواقبی در پیش خواهد داشت که باعث نابودی قایقرانی می شود و آینده این رشته به خطر خواهد افتاد پس به صلاح مسئولان است که در این مدت به فکر چاره ای باشند./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار