مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری، از برق دار شدن 14 روستای این استان، از انرژی خورشیدی خبر داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد؛
رحمت‌الله حمامیان گفت: ده دلی، نخستین روستای سخت گذر استان چهارمحال و بختیاری است که با انرژی خورشیدی، برق‌دار شد و امسال، برق 14 روستای دیگر، با استفاده از این انرژی تامین می شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری همچنین، از تکمیل مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت به چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: اختصاص هشت میلیارد ریال برای بهینه سازی و توسعه شبکه‌های برق شهرکرد از محل اعتبارات داخلی، اختصاص دو میلیارد ریال به‌منظور بهینه‌سازی و توسعه شبکه‌های برق شهرکرد، اختصاص صد میلیارد ریال برای بهینه سازی شبکه‌های توزیع برق شهری و روستایی در برنامه پنجم توسعه، از مهمترین مصوبات سفرهای استانی است.
آقای حمامیان، با اشاره به اینکه امسال، جشن برق دار شدن روستاهای بالای 10 خانوار در استان برگزار می شود، افزود: برای نخستین بار در کشور، تمام مساجد این استان هم به لامپ‌های کم مصرف تجهیز شدند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، با بیان اینکه این شرکت در توزیع لامپ‌های کم مصرف یارانه‌ای رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است، گفت: مصرف برق در استان چهارمحال و بختیاری، پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها 10 درصد کاهش داشته است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.