"روياهاي خاكستري" عنوان نمايشگاه استاد "دوخته‌چي‌زاده" است كه تا 13 خرداد در نگارخانه دي ادامه دارد.

مجيد دوخته‌چي‌زاده،هنرمند برجسته عكاسي كشورمان در گفتگو با خبرنگار بخش تجسمي باشگاه خبرنگاران گفت:در اين نمايشگاه كه با عنوان "رويا‌هاي خاكستري" عكس‌هايي از ماسوله و گوميش‌تپه به نمايش گذاشته شده است.
وي اظهار داشت:ابعاد عكس هاي اين نمايشگاه مختلف و سياه و سفيد است.
وي در ادامه تصريح كرد:در اين عكس‌ها به نوعي معماري ماسوله و گوميش تپه به نمايش گذاشته شده است و مخاطب مي‌تواند با ديدن اين عكس‌ها شيوه زندگي مردم و ارتزاق آنها و نيز تفاوت معماري ماسوله و گوميش تپه را دريابد.

اين هنرمند برجسته عكاسي كشورمان در ادامه اظهار داشت:عكس‌هاي نمايشگاه "روياهاي خاكستري" در طول سال‌هاي 55 تا 59 گرفته شده است.
وي تصريح كرد:البته اين عكس‌ها در فواصل مختلف،در زمستان،‌بهار و ... گرفته شده است.
وي در ادامه درباره برگزيده‌شدن تعدادي از عكس‌هاي اين نمايشگاه نيز گفت:‌در اين نمايشگاه عكسي ارائه شده كه بيانگر شيوه معماري و ساخت منازل ماسوله است و برنده جايزه دوم مسابقه عكاسي در بلژيك شده است.
وي تصريح كرد:با ديدن و مرور اين عكس‌ها مي‌توان به نوعي سير تحول عكاسي كلاسيك در ايران را دريافت كرد و به نوعي با عكس‌هاي مستند اجتماعي بيشتر آشنا مي‌شوند.
اين هنرمند برجسته عكاسي ايران به اطلاع رساني محدود درباره برگزاري اين نمايشگاه نيز گفت: متاسفانه اطلاع‌رساني پيرامون نمايشگاه هنر‌ي و به ويژه هنرهاي تجسمي چندان مطلوب نيست و اين موضوع براي هنرهاي تجسمي كشورمان خوشايند نيست و در حقيقت باعث متضرر شدن آن مي‌شود.
دوخته‌چي‌زاده گفت:نمايشگاه "روياهاي خاكستري" تا 13 خرداد در نگارخانه‌ي دي ادامه دارد./ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار