حزب "تي پارتي"آمريکا در اعتراض به رويه انتخاباتي اين کشور و حذف ران پل از نامزدهاي صلح طلب جمهوريخواه، حضور در انتخابات ماه نوامبر رياست جمهوري را تحريم کرد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران   به نقل از پايگاه خبري پرس تي وي؛ خبر تحريم انتخابات رياست جمهوري ماه نوامبر آمريکا، زماني منتشر شد که نامزد جمهوريخواه آمريکا در يک جلسه خصوصي با پسر ران پل درصدد جذب آراء اين جنبش به نفع خود بود.
جنبش "تي پارتي" که پيش از اين به دليل رويه نادرست انتخابات در آمريکا معترض بود، اينبار حضور در انتخابات و انداختن آراء در صندوق را تحريم کرد.
براساس اين گزارش؛ران پل که يکي از نامزدهاي صلح طلب است و از محبوبيت زيادي در ميان جوانان و قشر تحصيلکرده آمريکا برخوردار مي باشد، رئيس جمهور اينترنتي آمريکا ناميده مي شود.او در طول انتخابات داخلي حزب جمهوريخواه پل يکي از اصلي ترين معترضان حضور نظامي آمريکا در خاورميانه بود.
اين سياستمدار تگزاسي همچنين فشارهاي آمريکا بر اين درباره فعاليتهاي هسته اي اش را محکوم کرده و تحريم هاي آمريکا عليه ايران را يک عمل جنگي نامبرده است. او آمريکا را به مذاکرات صلح آميز با ايران تشويق مي کند.
پل يکي از نامزدهاي جمهوريخواه صلح طلب آمريکا بود که در نخستين رقابتها از ميان برداشته شد.
حزب "تي پارتي" از مهمترين طرفداران پل است که پس از حذف او از انتخابات رياست جمهوري، حضور در انتخابات را تحريم کرده اند.
گفتني است؛ تي پارتي ها يکي از بزرگترين جنبش هاي طرفدار حزب جمهوريخواه آمريکا هستند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار