اولين تجربه با ايرج قادري در فيلم "شبكه" به قدري لذت‌بخش بود كه يكي از خاطرات شيرين دوران كاريم به حساب مي‌آيد.

به گزارش خبرنگار حوزه سينمايي باشگاه خبرنگاران، نشست نقد و بررسي فيلم "شبكه" با حضور ماه چهره خليلي،  بازيگر، سعيد مطالبي، كارشناس مهمان و جواد طوسي منتقد، شب گذشته در فرهنگسراي رازي برگزار شد.
در ابتداي نشست ماه‌چهره خليلي، بازيگر "شبكه" ، در خصوص همكاري خود با ايرج قادري، گفت: اولين همكاري با كارگردان از دست رفته خاطرات شيريني را برايم رقم زد و جزء كاهراي لذت بخش دوران زندگيم، همكاري با ايشان بود.
وي ادامه داد:‌نتيجه كار از آنچه كه پيش بيني و تصور مي‌كردم، بهتر بود و ايرج قادري با كنترل كامل بر روي بازيگران و ديگر عوامل، بر كار بسيار تسلط داشت.
خليل تصريح كرد: معمولاً در پروژه‌هايي كه بازيگر مقابل، با حربه‌ي سرمايه‌گذاري وارد گروه مي‌شود، بازي نمي‌كنم و اصول خاصي را براي بازي در يك فيلم دارم.
سعيد مطلبي، نويسنده و كارشناس، در ادامه نشست در خصوص زنده‌ياد ايرج قادري، گفت: هيچ چيزي به اندازه سينما براي ايشان مهم نبود و كنار گذاشتن كسي كه اينقدر سينما برايش ارزش دارد ناجوانمردانه بود.
وي عنوان كرد: دغدغه ايرج قادري مسائل مالي نبود و همين عشق به سينما و پشت‌كار ايرج قادري براي فعاليت در سينماي بعد از انقلاب ، سبب بازگشت او به عرصه فيلم‌سازي شد.
جواد طوسي، منتقد در اين نشست اظهار داشت:‌اين كه چرا به برخي افراد فرصت فعاليت دوباره در سينماي ايران نيافتند، نيازمند يك آسيب‌شناسي است كه برگزاري اين نشست تنها بهانه‌اي براي بررسي نوعي از سينما است كه روايت قصه در آن جريان دارد./م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار