وجود گروه ويژه آمريکايي مستقردر عربستان،هم باعث نشده که وحشت آل سعود از وقوع انقلاب در اين کشور کاهش يابد و همچنان اختلافات در بين افراد خاندان حاکمه در نجد و حجاز ادامه دارد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از النخيل؛ اين در حالي است که اين اختلافات در خاندان حاکمه اين کشور همزمان شده است، با وخامت اوضاع سلامتي پادشاه، وليعهد و وزير دفاع عربستان و به گفته پزشکان اين افراد قدرت حرکت و تکلم خود را از دست دادند و هوشياري آنها ضعيف شده است و بيشتر اوقات خود را در بيمارستان بسر مي برند.
در همين حال، يک منبع آگاه گفته است که دفاتر شاهزادگان آل سعود پر از مستشاران اسرائيلي شده است تا به خاندان آل سعود و مقامات اين کشور در زمينه سرکوب راهپيمايي ها در عربستان و حمايت از تروريست ها درسوريه براي ايجاد ناامني و بي ثباتي مشاوره دهند.
در همين باره، يکي از منابع نزديک به گروه ويژه آمريکايي در عربستان، مي گويد: با وجود ارسال هيئتي ويژه از سوي سازمان اطلاعات آمريکا براي حل اختلاف بين شاهزادگان عربستان در خصوص جانشيني پادشاه و وليعهد اين کشور، اما نه تنها اختلافات در اين کشور کم نشده است؛ بلکه روز به روز بيشتر مي شود.
وي همچنين مي افزايد: موفقيت هاي روزافزون ايران در زمينه انرژي هسته اي و مقاومت دولت و ملت سوريه در برابر تروريست ها و حاميان آنها، مقامات عربستاني را دچار سردرگمي در سياست هاي خود کرده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار