رييس کميته استعداديابي فدراسيون ووشو از برنامه ریز های فعلی فدراسیون ووشو به منظور استعدادیابی برای بازی های آسیایی 2014 و المپیک 2020 خبر داد.

دکتر علی تنباکوساز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: کمیته استعدادیابی فدراسیون ووشو طرح استعدادیابی و پیکرسنجی ووشو را در بین ووشوکاران رده های سنی 15-11 و 15 تا 17 سال در تمامی هیئت ها و مراکز استانی کشور اجرا می کند.
وی افزود: در این طرح استعدادیابی با اندازه گیری دقیق و تست اعضای بدن(پیکرسنجی) میزان آ‌مادگی بدنی دانش آموزان در این رشته بررسی می شود تا در صورت پیدا کردن استعداد خاصی در ووشو از هم اکنون برنامه های ویژه ای برای آنان داشته باشیم.
وی ادامه داد: همچنین در جهت تقویت و گسترش این طرح مربیان ووشو استان ها به صورت رایگان و یک ماهه زیر نظر مربیان استعدادیابي فدراسیون تحت آموزش استعدادیابی و پیکرسنجی قرار می گیرند.
وی تاکید کرد: هدف کمیته استعدادیابی فدراسیون ووشو آشنایی دانش آموزان با ورزش ووشو و انتخاب افراد مستعد برای بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی و المپیک 2020 است تا بهترین و با استعدادترین های ووشوی کشور انتخاب و پرورش داده شوند تا باز هم برای این رشته ورزشی افتخار آفرینی کنند./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار