رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر اعلام کرد: 2 هزار امدادگر و 5 فروند بالگرد امدادی این سازمان پوشش امدادی مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) درحرم مطهر بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران رابرعهده دارند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محمود مظفر گفت: همچنین در اجرای برنامه یاد شده، 175 دستگاه آمبولانس و سایر خودروهای امداد و نجات، کاروان های عزاداری از سراسر کشور را مورد حمایت امدادی خود قرار می دهند وی با اشاره به اجرای طرح بزرگ عاشقان روح الله که در روزهای سیزدهم و چهاردهم خرداد ماه برگزار می شود گفت: استانهای معین تهران از جمله استانهای سمنان، قم، مازندران،‌قزوین، مرکزی، البرز، همدان، اصفهان و یزد نیز نیروهای امداد گر خود را برای آمادگی هر چه بیشتر به عنوان یک تمرین بزرگ عملیاتی عازم تهران خواهند کرد.
استقرار یکصد پایگاه سیار امداد و نجات در محورهای منتهی به تهران 
رييس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در ادامه با اشاره به استقرار یکصد پست سیار در محورهای منتهی به تهران گفت: از استان‌های همجوار تهران خواسته شد، علاوه بر پایگاههای ثابت امداد و نجات جاده ای و بین شهری موجود، یکصد پایگاه موقت نیز به منظور خدمات رسانی بهتر به زایران حرم مطهر امام خمینی (ره) در محورهای منتهی به تهران مستقر کنند.
وی ادامه داد: همچنین به منظور هماهنگی بیشتر، 12 گروه راتباطات رادیویی به همراه یک خودروی فرماندهی در حرم مطهر امام راحل در طول مراسم مستقر خواهند شد.
استقرار گروههای واکنش سریع هلال احمر در حرم مطهر
مظفر دیگر برنامه های امداد و نجات در مراسم بیست و سومین سالگرد امام خمینی (ره) را استقرار چهار گروه واکنش سریع امدادی در محل استقرار بالگردها در حرم مطهر امام راحل ، پایگاه امداد و نجات جاده ای و بین شهری چیتگر، پایگاه امداد و نجات جاده ای پرند  در رباط کریم و پایگاه امداد و نجات جاده ای عوارضی قم به تهران عنوان کرد.
استقرار 50 گروه امدادگر موتور سوار در محدوده حرم مطهر
رئیس سازمان امداد و نجات همچنین از استقرار 50گروه امداد گران موتور سوار در محدوده حرم مطهر امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: به منظور ارائه خدمات مناسب امدادی به زائرین و مجاورین حرم مطهر امام راحل استقرار دو دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز در محورهای پر تردد اتوبان های قم-تهران و تهران ساوه برنامه ریزی شده است./ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار