درهفتمین دوره بازیهای آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان مهران سرافراز دونده ملی پوش اصفهانی در دوي 10 هزار متر صاحب نشان نقره شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان و براساس گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان اصفهان،درادامه هفتمین دوره بازیهای آسیا و اقیانوسیه در کره جنوبی مهران سرافراز دونده ملی پوش اصفهانی در دوي 10 هزار متر نشان نقره برگردن آویخت.

بنابراین گزارش محمد هادی صالحی در پرش طول و پرش ارتفاع صاحب دو نشان طلا شد،صالحي با اين قهرماني، ركورد پرش ارتفاع ناشنوايان ايران را نيز ارتقا داد.

همچنين حسین صداقت در دوهاي 1500 متر و 10 هزار متر قهرمان شد و دو نشان طلاي ديگر به مدال هاي كاروان ايران اضافه كرد.

در پرتاب ديسك، سجاد پيرآيقرچمن ضمن كسب نشان طلا، ركورد آسيا را نيز بهبود بخشيد.

محمد آسيابي ملي پوش جودو نيز ششمين طلايي ايران بود كه در وزن 66كيلوگرم بر سكوي نخست ايستاد و علي سلحشور در وزن 60 كيلوگرم جودو نيز نشان نقره را بر سينه زد.

حبیب اله کیا در مسابقات پرش طول نشان برنز گرفت.

صغري ربيعي فرد دونده 1500 متر بانوان ايران نيز موفق شد نشان برنز را براي كاروان ايران به ارمغان آورد.

علي دهقان ملي پوش وزن 73 كيلوگرم جودو نيز يك برنز ديگر به نشان هاي ايران اضافه كرد.

در ادامه بازيهاي آسيا- اقيانوسيه، تيم بانوان ناشنوای تنیس روی میز نيز مدال برنز را به خود اختصاص داد.

بهاره آذر سینا ، مژگان فلاح بهمنی و بشری حبیبی ملی پوشان زن ایران در بخش تیمی بودند. پيش از اين نيز ملي پوشان تكواندو دو نشان دو نقره و دو نشان برنز را به ثبت رسانده بودند.

تا پايان مسابقات روز گذشته كاروان ورزش ايران صاحب 6 نشان طلا، 4 نقره و 6 برنز شده است.

اما در مسابقات دوچرخه سواري، عزت الله مظاهري در ماده تايم تريل 35 كيلومتر با زمان 55 دقيقه و 35 ثانيه و 29 صدم ثانيه هفتم شد.

علي كامكار نيز در همين ماده با زمان 58 دقيقه و 53 ثانيه و 14 صدم ثانيه نهم شد،كامكار در مسابقات جاده نيز در رده پانزدهم ايستاد.

هفتمين دوره بازيهاي آسيا- اقيانوسيه ناشنوايان همچنان در كره جنوبي جريان دارد و ملي پوشان ايران در رشته هاي مختلف با حريفان خود رقابت مي كنند.

گفتنی است از استان اصفهان چهار ورزشکار در تیمهای مختلف کشورمان به نامهای مرادی در فوتبال،محسن جعفری در فوتسال،احمدرضا برهانی که در رشته تکواندو وزن 54 کیلوگرم به مقام دوم رسید و مهران سرافراز حضور دارند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.