مدیر مرکز نظارت همگانی 1888 منطقه یک گفت: سطح کیفی رسیدگی به پیام‌های سامانه 1888 شهرداری منطقه یک در ارزیابی شهروندان و در مقایسه با سایر مناطق هم گروه آن،با کسی وضعیت خیلی خوب ارتقا یافت.

غلامرضا جوکار در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران با هدف توانمند سازی مجموعه مدیریت شهری در بهبود مستمر در انجام ماموریت‌ها و وظایف محوله، تغییر نگرش شهروندان و افزایش رضایت مندی آنها و نا امن سازی شهرداری برای متخلفان همواره درصدد تجزیه و تحلیل نقطه نظرات مردمی نسبت به عملکرد حوزه های مختلف خود بوده است.
وی بیان کرد: در سال گذشته بیش از 2 هزار و 800 پیام در این مرکز ثبت شده است که ارزیابی پیامها حاکی از کاهش سهم انتقاد و شکایت شهروندان و افزایش کیفیت رسیدگی بوده است.
جوکار تصریح کرد: اقدامات خوب و موثر پیرامون فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی در راستای تعمیق فرهنگ نظارت همگانی کاهش 50 درصدی میزان گلایه مندی از کارکنان، نشان ارتقای سطح کیفی عملکرد منطقه بوده است.
وی گفت: در سال جاری درصدد هستیم با کنترل بیشتر عملکردها در بخش نظافت صحیح و مستمر معابر، رفع نارضایتی از عملکرد برخی رانندگان حمل و نقل عمومی به وضعیت عالی دست پیدا کنیم./ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار