رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان قم محدوديت و ممنوعيت هاي ترافيکي درون شهری را در ايام سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) و قيام 15 خرداد اعلام کرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم سرهنگ ترکاشوند با اشاره به حضور انبوه زائرين از سراسر کشور، در این ایام در قالب کاروان، و حرکت زیاد اتوبوسها به مرقد آن حضرت افزود: از عصر يكشنبه هنگام بازگشت کاروانها به استانهاي خود، طرح ويژه ترافيکي در معابر شهري و اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) اجرا می شود .

وی اظهار داشت : این محدودیت ها شامل/ خيابان ارم حد فاصل سه راه بازار تا تقاطع شهدا و بلوار بهار (خيابان شبستان) به ارم است و در ساير نقاط شهر و معابر مشرف به حرم مطهر شامل تقاطع حجتيه، تقاطع شهدا و ميدان روح ا... ، تقاطع عمار ياسر به طرف سه راه بازار، سه راه بازار به طرف سه راه چهارمردان در صورت نياز، محدوديت و ممنوعيت مقطعي اعمال خواهد شد..

سرهنگ ترکاشوند گفت : به دليل تعداد زياد اتوبوسهاي حامل کاروانهاي زائرين، ممنوعيت مطلق تردد اتوبوسهاي بياباني در سطح شهر اعمال خواهد شد و اتوبوس هايي که از اتوبان تهران- قم به مقصد شهر مقدس قم در تردد هستند، بايد از طريق کمربندي امام علي(ع) به پارک سوار شمالي هدايت و متوقف و از آنجا زائرين با اتوبوس هاي شرکت واحد به حرم مطهر و بالعکس منتقل شوند و زائران اتوبوس هايي که از جنوب و جنوب غربي کشور قصد زيارت حرم مطهر حضرت معصومه را دارند به پارکسوار جنوبي هدايت خواهند شد ./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.