كاپيتان تيم ملي تكواندو معتقد است، فرقي نمي كند با كدام رقيب در المپيك مبارزه مي كنم تنها به فكر كسب بهترين نشان بازي هاي المپيك 2012 هستم.

يوسف كرمي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب اظهار داشت: اردوي تمريني با كره جنوبي براي آمادگي قبل از المپيك بسيار خوب است و از اينكه حريفان المپيكي ايران بازي هاي من و معتمد را ارزيابي كنند مهم نيست. همانطور كه ما فيلم بازي حريفانمان را تهيه و آناليز مي كنيم، مطمئن باشيد حريفان هم بيكار نيستند و با خريداري فيلم بازي هاي گذشته مان با نحوه عملكردمان آشنايي دارند. بنابراين فكر نمي كننم اردوي مشترك با كره اي ها دردسرساز باشد.

*از تمرينات استقامتي راضي هستم

وي با اشاره به رفع مصدوميتش گفت: با عمل جراحي جزئي كه داشتم مصدوميتم كاملا برطرف شده و اين آسيب ديدگي مربوط به گذشته بود درحال حاضر شرايط ايده آلي دارم بسيار خوب و بدون مشكل تمرين مي كنم برخي از روزها تمرينات تيم ملي در سه جلسه دنبال مي شود و مربيان اين برنامه ريزي را براي المپيك درنظر گرفته اند در مجموع از تمرينات استقامتي مربيان بسيار راضي هستم.
كرمي افزود: پس از اردوي تمريني و بازي هاي تداركاتي در كره جنوبي اردوي 20 روزه فرانسه را هم پيش رو داريم و فكر مي كنم تا بازي هاي المپيك در خصوص تمرين و مسابقه هيچ گونه كمبودي را نداشته باشيم.

*همه رقيبان خوب هستند

وي درخصوص برگزاري رقابت انتخابي براي حضور در المپيك لندن تصريح كرد: براي برگزاري رقابت انتخابي هيچ مشكلي ندارم و تابع نظر كادر فني هستم و معتقدم همه تكواندوكاران هم وزنم در ايران رقيبان بسيار خوبي هستند.

*از بازي با كسي ترسي ندارم

كاپيتان تيم ملي تكواندو گفت: قهرمان دنيا شدم و مبارزه با آرون كوك انگليسي، استيون لوپز آمريكايي و يا حريف ديگري در المپيك برايم فرقي نمي كند و از هيچ يك از حريفانم ترسي ندارم و مي دان هر بازيكني كه خواهان بهترين مدال در المپيك است فرقي نمي كند با كدام رقيب و درچه مرحله اي بازي مي كند. درصورت حضور در مسابقات المپيك قول مي دهم در نهايت آمادگي وبا قدرت كافي به مصاف رقيبانم بروم.

*تكواندو در المپيك صاحب مدال مي شود

وي درخصوص پيش بيني نتايج تكواندو ايران در المپيك افزود: به احتمال زياد تكواندو ايران مي تواند صاحب 2 مدال در المپیک 2012 لندن شود و فکر می کنم هیچ چیزی غیر ممکن نیست و حتی می توانیم دو مدال طلای المپیک را نیز بدست آوریم.

وی گفت: بازیکنان آرژانتین، انگلیس، آمریکا، آذربایجان، ایتالیا و اسپانیا از تکواندو کاران قدرتمند و مشهور حاضر در وزن سوم المپیکی هستند که رقیبان بزرگی محسوب می شوند.

* کادر فنی جدید شناخت کافی از بازیکنان دارد

کرمی در مورد وضعیت محمد باقری معتمد اظهار داشت: وضعیت فیزیکی و روحی محمد باقری معتمد خوب است و بسیار خوب تمرین می کند. با توجه به آشنایی با روحیات وی می دانم که معتمد انگیزه بالایی برای حضور در المپیک و کسب مدال از آن را دارد. در مجموع شرایط خوبی در اردو های المپیک حاکم  است و مربیان و بازیکنان شناخت کافی از یکدیگر دارند فریبرز عسگری بازیکن و مربی بزرگی از لحاظ فنی است و شخصیت اخلاقی بسیار بزرگی را دارد و این موضوع کمک زیادی به بازیکنان کرده است.

* برگزاری یا عدم برگزاری انتخابی همیشه حساس است

وی در مورد حساسیت ایجاد شده قبل از اعلام اسامی نفرات المپیکی گفت: هنوز در خصوص برگزاری رقابت انتخابی و یا اعلام اسامی نفرات تیم ملی بدون مسابقه گزینشی تصمیم گیری نشده است اما برگزاری شدن آن هم باعث حساسیت می شود و ما این تجربه را در المپیک قبلی هم داشتیم.

* تابع نظر مربیان هستم

کاپیتان تیم ملی با اشاره به دوری چند ماهه از مسابقات افزود: اگر کادر فنی تیم ملی امید از من برای مسابقات قهرمانی آسیا دعوت می کرد با وجود مصدومیت هم بازی می کردم و مشکلی نداشتم در هر حال تابع نظر مربیان هستم اما فکر نمی کنم بازی نکردنم طی چند ماه اخیر مشکل ساز شود استیون لونچر آمریکایی هم در سال 2 بار مسابقه می دهد و همیشه در حال تمرین است آرون کوک انگلیسی با وجود سن و سال کمتری که دارد در مسابقات بیشتری شرکت می کند و این طبیعی است و ما هم در گذشته چنین شرایطی را داشتیم.

* برخی عوامل مانع قهرمانی ایران شد

کرمی در مورد نتایج تیم ملی امید در رقابت های قهرمانی آسیا خاطر نشان کرد: نتایج برای تیم ایران خوب نیود. تکواندو کاران می توانستند عملکرد بهتری داشته باشند در مقابل کره جنبی تیم خوبی را روانه  میدان کرده است اما نمی توان آسیب دیدگی و بد شانسی بازیکنان تیم ملی را د رانی رقابت ها نادیده گرفت. در هر صورت برخی اما و اگر ها قهرمانی را از تیم ملی امید جدا کرد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار