پس از شنیدن خبر اضافه شدن امید نظری ناخود آگاه یاد برادر کوچکش امین نظری افتادیم و شاید پس از امید، امین هم امیدوار به حضور در ایران شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌ امید نظری که چندی قبل در سوئد ذره بین کی روش رفت و به عضویت تیم فوتبال ایران درآمد اولین اردوی ایرانی خود را در ترکیه پشت سر گذاشت.

البته طبق اطلاع ما هنوز مجوز بازی امید نظری از سوی فیفا صادر نشده و شاید وی در لیست اسامی ملی پوشان مقابل ازبکستان نباشد که احتمال آن هم زیاد است اما امید نظری، در 29 آوریل 1991 در کشور سوئد متولد شد که پدر وی ایرانی و مادرش فیلیپینی است.

نظری از 5 سالگی فوتبال را در باشگاه مالمو آغاز کرد و 15 سال در همان باشگاه حضور داشت. او در سال 2011 به تیم آنخلمولمز به صورت قرض داده شد اما بعد از بازی خوبش در این تیم، با او در سال 2012 قرار داد بستند او با پیراهن شماره 16 در پست هافبک در تیم آنخلهولمز بازی می کند و اما امین نظری که او هم مانند برادرش در کشور سوئد در سال 1993 متولد شد.

امین نیز تا فصل گذشته در تیم مالمو بازی می کرد سپس به تیم آنجل هولمز پیوست کارنامه امین بهتر از برادرش امید نظری است ولی وی پیشنهاد بازی در تیم ایران را قبول نکرد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار