نماينده مردم در مجلس نهم گفت: اگر اصلاح طلبان قصد دارند كه با دامن زدن به تفرقه ميان اصولگرايان به امور خود رونق دهند بدانند كه هرگز از اين طريق حاجت روا نخواهند شد.


فاطمه آليا نماينده مردم در مجلس نهم در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به اينکه اصولگرايان بر مبناي تفكر اصولگرايي هويتي روشن و مشخص دارند، گفت: پايبندي به ولايت فقيه و حركت در چارچوب آن از ويژگي‌هاي بارز اصولگرايان است.


آليا اظهار داشت: اصولگرايان برنامه‌هاي مشخص و تدوين شده‌اي در سياست خارجي و ساير امور كشور دارند لذا اقبال مردم به آنان در انتخابات‌ اخير به خوبي اين مسئله را نشان داد كه ملت ايران برنامه ها و مشي اصولگرايي را قبول دارند.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه تاكنون هيچ گروهي از اصلاح‌طلبان تعريف مشخصي را از خود ارائه نكرد‌ه‌اند، ادامه داد: اصلاح‌طلبان مواضع مشخصي درباره امور بين‌المللي و داخلي ندارند چراکه بخش عظيمي از آنان در فتنه 88 نقش ويژه‌اي را در جهت هم‌نوايي با استكبار انجام دادند.

وي افزود: بعداز اقدامات اصلاح‌طلبان در فتنه 88 مردم ديگر آنان را قبول ندارند چرا كه اقدامات تخريبي اين جريان سياسي در فتنه 88 آنان را گرفتار بحران كرد.

آليا ادامه داد: اصلاح طلبان در جريان فتنه 88 يا سكوت كردند و يا ضمن همراهي با دشمنان به آغوش آنان گريختند.

وي تاكيد كرد: هويت اصلاح طلبي مخدوش است و اعلام برخي مواضع از سوي آنان در شرايط كنوني به منزله دست و پا زدن در بحراني است كه براي خود ايجاد كرده است.

نماينده مردم در مجلس نهم گفت: اگر اصلاح طلبان قصد دارند كه با دامن زدن به تفرقه ميان اصولگرايان به امور خود رونق دهند بدانند كه هرگز از اين طريق حاجت روا نخواهند شد چرا كه وحدت از اصول قطعي و مسلم اصولگرايان است.

آليا اظهار داشت: راه حل واقعي بازگشت اصلاح طلبان مبني بر عذرخواهي از ملت و توجه به خواسته‌هاي برحق آنان است چرا كه ملت ايران بر ولايتمدار بودن تاكيدات ويژه‌اي دارند.

وي با اشاره به درگيري داخلي اصلاح طلبان گفت: جريان اصلاحات در واقع با موضع گيري‌هاي جديد خود مبني بر ورود به انتخابات رياست جمهوري قصد ايجاد تنفس مصنوعي براي خود را دارند تا از اين طريق بتوانند در جامعه ظهور و بروز پيدا كنند.

اين نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: اصولگرايان موافق تك‌صدايي در جامعه نيستند چرا كه در جامعه آزاد ايراني احزاب با گرايش‌هاي مختلف فعاليت دارند و اگر اصلاح‌طلبان نيز مواضع ضد نظام ندانشته باشند مي‌توانند همچون ساير احزاب به فعاليت بپردازند.

آليا گفت:‌ ميان اصولگرايان تفرقه و اختلافي وجود ندارد و در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي نيز با توجه به وسيع بودن اردوگاه اصولگرايي زمينه رقابت ميان آنان شكل گرفت.

وي خاطر نشان کرد: بعد از انتخابات شاهد پايبندي اصولگرايان بر وحدت، حول محور ولايت فقيه بوديم اما به طور طبيعي اختلاف سليقه ميان اصولگرايان نيز وجود دارد اما اختلاف سليقه ميان اصولگرايان مايه اميد براي اصلاح طلبان نخواهد شد./س3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار