امیر قلعه نوعی، سرمربی جدید تیم استقلال رسماً کار خود را در این تیم آغاز کرده است، این مربی سرانجام و پس از حرف و حدیث های بسیار زیاد حکم خود را با امضای علی فتح الله زاده دریافت کرد تا به عنوان سرمربی با شرایط ایده آل تیم را همراهی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، امیر قلعه نوعی که پیش از این با وضعیت متفاوت در تیم های باشگاهی حاضر می شود و عنوان می شود که قرارداد های کلان امضا می کند اعلام کرده است که با استقلال در خصوص مسائل مالی صحبت نکرده است اما در این مورد با آبی ها صحبت هایی را انجام داده است که در خصوص مسائل مالی است.

عنوان شده که امیر قلعه نوعی قراردادی زیر یک میلیارد را امضا کرده است اما این در حالی است که این مربی شرایط خاصی را برای خود در نظر گرفته است شرایطی که برای قهرمانی و رسیدن به مقام و رتبه ای باشد که مورد پذیرش آبی هاست.

امیر قلعه نوعی قول قهرمانی و رسیدن به شرایط ایده آل را برای فصل‌ آینده داده است و برای رسیدن به این مهم شرط و شروطی را مد نظر گرفته است که توقع دارد مسئولیت آن را انجام دهند و وی را راضی نگه دارند.

قهرمانی در الویت برنامه های وی قرار دارد و به همین منظور این مربی توقع دارد که مسئولان شرایط وی را اجرا کنند و پوئن های مثبت را در نظر بگیرند تا این مربی با انگیزه های بسیار زیادی کار خود را در تیم ادامه دهد.

شایان ذکر است، سرمربی جدید تیم استقلال، پیش از این و در جلسه با رسولی نژاد به این اتفاق اشاره کرد که باید شرایطی را علاوه بر قرارداد رسمی اش در نظر بگیرند و این درخواست مورد قبول اعضای هیئت مدیره قرار گرفت./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار