وزارت نيرو با تلاش همه جانبه مرحله اول هدفمندي يارانه ها اجرايي کرد و با رعايت همه وظايف و در حد آستانه تحمل مردم طوري خدمات رساني و قيمت آب و برق را تنظيم کرديم که رضايت عمومي را به همراه داشته است.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران، وزير نيرو در مصاحبه با راديو ( صداي جمهوري اسلامي ايران) با بيان اينکه دولت از  اول سال جاري به طوري جدي وارد گام دوم هدفمندي شد ، گفت: در مرحله نخست ، کساني که مصرف آب و برق خود را کنترل کردند و کاهش دادند ، به خوبي سود بردند.
نامجو در باره اجراي مرحله دوم قانون هدفمندي يارانه ها گفت: با توجه به اختلاف دولت و مجلس درباره روش و ميزان اجراي نقدي مرحله دوم ، دولت هنوز درباره زمان اجراي گام دوم تصميم نگرفته است.
نامجو اظهار داشت: اما قبل از اين مسئله گزينه هاي متعدد را در دولت بررسي کرديم و حالا منتظر برگزاري جلساتي با حضور رئيس جمهور هستيم تا ببينيم چه تصميمي گرفته مي شود و ما در وزارت نيرو براي هر ميزان اجراي رقومي و اصلاح قيمت ها آماده ايم.
وزير نيرو با بيان اينکه روح حاکم بر قانون هدفمندي يارانه ها ارائه خدمات متناسب با قيمت هاي واقعي است ، گفت: مهم ترين موضوع اين است که متناسب با درامدهاي کسب شده از محل اصلاح قيمت ، يارانه نقدي را هم در ميان مردم توزيع
و اجراي مرحله دوم را مديريت کنيم.
وزير نيرو افزود : دولت هنوز در باره مرحله دوم تصميمي نگرفته است تا آن را اجرا کند و فعلا هيچ برنامه اي براي آن تنظيم نکرده است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار